- Je bekeek:Samenvatting hoofdstuk 7 en 8 E marketing
- Geüpload door:lotte1234
- Studie: Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie /
- Boek:E Marketing door Cor Molenaar
-
3 pagina's
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Een samenvatting van hoofdstuk 18 uit het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij
Een zeer uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4 (alleen 4.4.4), 5, 6, 7, 8, 9 (alleen 9.1, 9.2 en 9.3) ,10 (alleen 10.1, 10.2, 10.3 en 10.6)
Samenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Overzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Samenvatting van het hele boek.
Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Samenvatting gemaakt door een derdejaars HBO Commerciele Economie student. In de samenvatting worden alle 24 modellen ter ondersteuning van dienstverlening uitgelegd. Alle modellen staan ook als afbeeldingen in het document.
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Samenvatting van het boek; De analyse van de bedrijfsomgeving Auteurs: A.J. Marijs W. Hulleman
Samenvatting consumentengedrag 5e druk Auteurs: Drs. Jeske Nederstigt en Prof. dr. Th.B.C. Poiesz
Boek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
COmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Samenvatting basisboek Ethiek Schrijver E. van Dalen Commerciële economie
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Samenvatting van het gehele boek
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling