- Je bekeek:Brandmanagement samenvatting
- Geüpload door:SGB
- Studie: Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Brandmanagement
- Boek:Brand design door Ruud Boer
-
10 pagina's
3 downloads
Duidelijke samenvatting van het boek Brand Design 6e editie, kort en bondig geschreven.
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t/m 5. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,6 behaald!
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 6 & 7 van het boek Brand Design. Ook bevat het aanvullende informatie van het boek Business Model Generatie en het extra artikel start-up branding: een goed begin, is het halve merk. Informatie uit de lessen is er ook aa...
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Er zijn verschillende voorbeelden gegeven in de samenvatting. Ook heb ik gebruik gemaakt van plaatjes.
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Hoofdstuk 1 t/m 7 Pearson Education NL | 5e druk, 2015 | 9789043032315
Een vestigingsbeleid op basis van branche analyse voor Starbucks met verschillende modellen. het verslag is helemaal compleet.
Boek: Brand Design Auteur: Ruud Boer Vierde Editie
Samenvatting van Brandmanagement. Het boek van Ruud Boer Brand Design, druk 5.
Uitgebreide samenvatting van Brand Design, 3e druk van R. Boer. ISBN: 9789043013970. Dit uittreksel van Brand Design is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Samenvatting Brand Design. Schrijver: Ruud de Boer 4e druk
Duidelijke samenvatting van 8 pagina's van hoofdstuk 21, 22 en 23 van het boek algemene economie en bedrijfsomgeving.
Samenvatting: Marktonderzoek Auteur: Roelof Kooiker & Mirjam Broekhoff Hoofdstukken: 1, 2, 3, 6, 10, 11, 12, 15, 16
Samenvatting van hoofdstuk 1, 6 en 9 van het boek 'een praktijkgerichte benadering van organisatie en management', van Marcus en Van Dam. Het is een uitgebreide samenvatting met plaatjes uit het boek.
Samenvatting van procurement voor HBO jaar twee.
Bespaar veel geld door deze samenvatting te kopen en NIET het dure boek t.w.v. €65,- Opleiding: Small Business en Retail Management Jaar: 2e studiejaar Samenvatting: OPM gedrag in organisaties ISBN boek: 9 789001 816261
Samenvatting H 1 t/m 4
Hoofdstuk 1 van Marketingcommunicatiestrategie van 28 bladzijdes samengevat in 8,5 bladzijdes. Tentamen Retailmarketing (op Avans Hogeschool Den Bosch).
Beknopte samenvatting waarin de belangrijkste modellen zijn uitgelegd.
Samenvatting van inleiding personeel en organisatie, zit zelf op Windesheim maar het boek wordt bij meerdere opleidingen gebruikt.
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategie & Beleid 2
Wat ik belangrijk vind is een overzichtelijke samenvatting waarbij ik de mogelijkheid heb alles terug te vinden in het boek dat is dan ook wat je zult krijgen. Het uittreksel is overzichtelijk en de belangrijke woorden zijn dik gedrukt weergegeven. Bij iedere ...
Voorbeeld van een onderzoek over mysteryshoppen
Handleiding rapport schrijven. Hiermee kan iedereen een duidelijk en goed rapport schrijven
Samenvatting van het BOEK logistiek zoals gebruikt op de meeste economische opledingen
Samenvatting over hoofdstuk 4, verbintenissenrecht - de onrechtmatige en rechtmatige daad, uit het boek 'Hoofdlijnen Nederlands Recht'