- Je bekeek:Media en Reclame
- Geüpload door:Annedewerker
- Studie: De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience
- Boek:Media en Reclame door John Faase
-
35 pagina's
1 downloads
Uitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
Uitgebreide samenvatting van het vak Communicatieklassiekers voor zowel eerste jaar bachelor studenten als pre-master student - alle belangrijke informatie uit de artikelen en hoorcolleges samen. Let op: document bevat Nederlands en Engelse teksten (doordat h...
Uitgebreide samenvatting van de hoorcolleges met extra toegevoegde uitleg over artikelen, maar voornamelijk gericht op de inhoud van de hoorcolleges. De samenvatting is gemaakt aan de hand van de slides en het uittypen van records van het HC.
Uitgebreide samenvatting van de statistiek hoorcolleges voor de pre-master en bachelor studenten van de studies: Communicatiewetenschap, Beleid, Communicatie en Organisatie, Sociologie en Bestuurskunde. Bevat ook samenvattingen van de pluscolleges.
Uitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
Uitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
Uitgebreide samenvatting van het boek: Consumentengedrag: de basis
Uitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
Uitgebreide samenvatting van Media en reclame, 3e druk van A. den Boon en P. Neijens. ISBN: 9789001109363. Dit uittreksel van Media en reclame is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat...
Uitgebreide samenvatting van het Basisboek Logistiek. Alle hoofdstukken aanwezig.
Uitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 9 en 10 met bijpassende figuren
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling