Leg mij uitgebreid het volgende onderwerp uit: Een opsporingsambtenaar mag:
A in geen geval inbreuk maken op de grondrechten van burgers
B vanwege zijn opsporingstaak altijd als dat nodig is, inbreuk maken op de grondrechten van burgers
C als de officier van justitie dat toestaat inbreuk maken op de grondrechten van burgers
D inbreuk maken op de grondrechten van burgers, als hij zich aan de wettelijke regels van zijn bevoegdheden houdt De uitleg moet geschreven zijn op het niveau van het MBO.
Stel een studievraag en wij proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden.
Stel een vraagStel een studievraag en wij proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden.
Stel een vraag