Studiebot antwoord

Stel een vraag ›
 
Vraag gesteld door: sabrina44 - 1 jaar geleden

Leg mij uitgebreid het volgende onderwerp uit: Opsporingsambtenaar Albert controleert in een restaurant de naleving van de hyginevoorschriften. Albert deelt de eigenaar mee dat de bedrijfsvoering op dit punt moet worden aangescherpt omdat er niet voldoende hyginisch wordt gewerkt. Albert deelt mee deze keer nog geen proces verbaal op te zullen maken , maar bij een volgende controle dit wel te doen. De eigenaar belooft beterschap en bedankt Albert voor zijn soepele opstelling. Vervolgens biedt de eigenaar Albert een keer "als zijn gast" te komen eten in het restaurant. Albert maakt enige weken later gebruik van dit aanbod voor een gratis diner
Zijn Albert en of de eigenaar van het restaurant strafbaar?

Motiveer uw antwoord en noem het/de relevante wetsartikelen De uitleg moet geschreven zijn op het niveau van het MBO.

Antwoord gegenereerd door AI Antwoord rapporteren

Stel een studievraag en wij proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden.

Stel een vraag
 
Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document