Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, principes van marketing Philip Kotler 6e editie.
Samenvatting van marketing uit het boek van Kotler
Samenvatting van de Historische Context Duitsland VWO, Geschiedenis
Samenvatting Handboek Mediation voor de minor Conflictmanagement blok B - hoofdstukken 8, 10, 15.2, 15.3 en 15.6
Dit is een samenvatting van het geschiedenisboekje Historische Context. Het behandelt drie hoofdonderwerpen die werden getoetst op het centraal examen vwo in 2015: de Nederlandse Republiek, verlichting en revoluties, Duitsland in de tijd 1871 tot 1945 en d...
Dit is een overzichtelijke samenvatting van de behandelde leerstof in het vak management&marketing van de studie bedrijfs- en consumentenwetenschappen, gegeven op de Universiteit van Wageningen. De stof is gebaseerd op het boek Marketing Management van Kot...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenMarketing de essentie 10e editie van Kotler, Armstrong, Borchert en Van der Hoek Overzichtelijke samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 6 en een deel van hoofdstuk 7
Samenvatting van historische context 2: Duitsland. Methode: Geschiedenis werkplaats. 5HAVO Eindexamenstof
Samenvatting van het boek De sportleider als lesgever voor het vak Methodiek en Didactiek. Hoofdstuk 1 tot en met 10 + 12.
Opleiding facility management te Saxion jaar 2 Alle woorden die je nodig hebt voor de toets van jaar 2 voor Engels.
Marketing de essentie HS 1
Samenvatting over de basis van marketing. Informatie uit principles of marketing van Kotler. Alle informatie die je nodig bent voor de marketing toets in het eerste jaar van de Hotelschool Leeuwarden
Een samenvatting van het boek Pitlo. Dit boek is verplichte literatuur voor het vak Goederenrecht op Tilburg University.
Samenvatting van de eerste 3 hoofdstukken van het boek Bang voor een Conflict?
Samenvatting van het boek Toolkit Mediation, derde herziene en uitgebreide druk. Hoofdstuk I, II, III en IV.
Deze samenvatting bevat alle aantekeningen uit mijn lessen marketing, informatie uit extra kennisclips en is gebaseerd op het boek Kotler, et al., Marketing for Hospitality and Tourism 6th edition.
Samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.
Samenvatting van het boek Inleiding marketing van Philip Kotler en Gary Armstrong. Paragrafen uit hoofdstuk 1, 3, 7, 8, 11, 12 en 17.
Hier is de uitleg van de past continuous.