Deze samenvatting is zowel in verhaalvorm als puntsgewijs opgesteld zodat de samenvatting erg overzichtelijk en duidelijk is. De samenvatting is een vervolg op mijn andere samenvatting toegepaste organisatie H4. Deze samenvatting bevat alle belangrijkste p...
Uitgebreide samenvatting van Strategische marketingplanning, 6e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001820626. Dit uittreksel van Strategische marketingplanning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Uitgebreide samenvatting van Strategische Communicatie, 1e druk van N. Aarts, C. van Woerkom en Noelle Aarts. ISBN: 9789023244509. Dit uittreksel van Strategische Communicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stud...
Uitgebreide samenvatting van Strategische planning Leerboek, 5e druk van T. Bil, C. Szerkowski, F.J.C.M. van Rooy, G.J.L. Weusthof en J. Dekker. ISBN: 9789006950588. Dit uittreksel van Strategische planning Leerboek is met zorg samengesteld en is goed te ...
Uitgebreide samenvatting van Strategische sportmarketing, van H. Westerbeek. ISBN: 9789054720393. Dit uittreksel van Strategische sportmarketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sam...
Uitgebreide samenvatting van Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B, 5e druk van Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg en Allert de Geus. ISBN: 9789001797157. Dit uittreksel van Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B is m...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Strategische marketing planning, 5e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001765057. Dit uittreksel van Strategische marketing planning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is ...
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Samenvatting van het boek Communicatiemanagement van van Ruler. De samenvatting is obv de colleges geschreven. Dit betekent dat de hoofdstukken niet op normale volgorde staan en dat er een aantal hoofdstukken missen. H1 t/m H16 zijn beschreven en H2, H8, H...