Volledige samenvatting van het boek Retailmarketing van Frank Quix, 7e druk in het Nederlands. Alle hoofdstukken, theorieën en modellen zijn samengevat en benoemd. Waar nodig zijn figuren overgenomen of nagemaakt uit het boek om concepten te verduidelijk...
Een eenvoudig goedgekeurd plan van aanpak van juli 2020. Onderwerp: beïnvloeding aankoopbeslissingsproces. Een schoonmaakbedrijf wil weten hoe zij klanten kan beïnvloeden bij het reinigen van containers. Onderwerpen theoretisch kader: factoren aankoopbes...
Geslaagde afstudeerscriptie van juli 2019 NHL Leeuwarden, Small Retail en Business Management. Onderwerp: positieve beïnvloeding klantwaardering. Context: AH supermarkt. Compleet praktijkonderzoek (met interviewvragen en resultaten), uitgebreid theoretisc...
Dit is de nieuwste versie (juni 2020) van een eindscriptie marketingcommunicatieplan. Opleiding: small retail and business management aan de Haagse Hogeschool. Ik heb als scriptiebegeleider samen met deze student aan dit stuk gewerkt en het eindresultaat w...
Dit is een uitgebreide samenvatting van het boek: the futureof shopping geschreven door: Jorg Snoeck en Pauline Neerman. De samenvatting haalt op bondige wijze alle belangrijke onderwerpen uit het boek aan. Het boek bevat enkele economische termen welke me...
Dit bestand zijn samenvattingen van het boek Retailmarketing. De hoofdstukken die behandeld worden zijn: Druk 7: H1 t/ H21 (excl. H9 en H20) en van druk 6 zijn dit: H1 t/m H22 (excl.H3,H10,H21). De samenvatting bevat modellen uit het boek.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOefenvragen voor de toets kan voor alle opleidingen dat met verkoop te maken heeft worden gebrukt
Branchescriptie Consumentenelektronica manager retail leerjaar 2. Hierbij een duidelijk en netjes gemaakte branchescriptie waar een 8,2 mee behaald is. Je behaald hier gegarandeerd een goed cijfer mee voor je branchescriptie. De prijs is het zeker waard al...
Deze samenvatting gaat over Kritisch denken, en bevat de volgende onderwerpen: Toulmin model met uitleg en voorbeelden, kritisch denken, Type 1 en 2 denken, Mere exposure, de verschillende valkuilen van denken, ethos, pathos, logos, feit/mening en de 7 be...
Deze samenvatting bevat onderwerpen die bij het vak Financiële aspecten horen, er staan ook formules in. De onderwerpen: beginbalans, balansmutatie, resultatenrekening, brutowinstmarge/ opslag, kasstroomoverzicht, eindbalans en kengetallen.
In deze samenvatting vind je definities van begrippen en zijn verschillende onderwerpen uitgelegd. De onderwerpen die terug te vinden zijn hebben betrekking op deskresearch. Begrippen: onderzoeksparaplu, onderzoek, deskresearch, voor en nadelen van dekres...
Deze samenvatting gaat over merken- en modellenrecht en de handelsnaam. De onderwerpen die o.a. aanbod komen: tekeningen en modellenrecht, merkenrecht, deponeren, nietigheid van een merk, verval van merkrecht, handelsnaam en inbreuk hier op. Ook bevat deze...
Samenvatting over octrooi en auteursrecht, met o.a. de onderwerpen: intellectueel eigendomsrecht, octrooirecht, licentie, bescherming, auteursrecht en de bescherming daar van. Ook bevat deze samenvatting een uitgebreide begrippenlijst, met duidelijke omsch...
Samenvatting over de onrechtmatige daad, met o. a. volgende onderwerpen: onrechtmatige daad/ onrechtmatig handelen, aansprakelijkheid, rechtvaardigingsgronden, kinderen en aansprakelijkheid, schade, aansprakelijkheid voor werknemers, aansprakelijkheid voo...
In deze samenvatting is uitgebreid in hoofdstuk 4 van het boek ingegaan. Alle belangrijke onderdelen zijn hierin benoemd en in redelijke 'Jip-en-Janneke-taal' uitgelegd.
Summary of the article Determinants of distribution intensity by Gary L. Frazier and Walfried M. Lassar for the course Marketing Channel Management (328244) of prof. Inge Geyskens at Tilburg University.
Summary of the article Retailer power in the grocery industry by Inge Geyskens for the course "Marketing Channel Management" (328244) at Tilburg University.
Summary of the article How to win in an omnichannel world by David R. Bell, Santiago Gallino and Antonio Moreno for the course Marketing Channel Management (328244) of prof. Inge Geyskens at Tilburg University.
Summary of the article Forward integration into distribution: an empirical test of transaction cost analysis by George John and Barton A. Weitz for the course Marketing Channel Management (328244) of prof. Inge Geyskens at Tilburg University.
Summary of the article "Will the real channel manager please stand up" by Rolph E. Anderson, Rajiv Mehta and Alan J. Dubinsky for the course "Marketing Channel Management" (328244) of prof. dr. I. Geyskens at Tilburg University.