This is chapter five of Techniques in Teaching Vocabulary, by Virginia French Allen. Its two pages long and has some additional questions that help you understand the chapter.
Windesheim / Leraar 2e graad Engels /This is chapter four of Techniques in Teaching Vocabulary, by Virginia French Allen. Its one page long.
Windesheim / Leraar 2e graad Engels /This is chapter three of Techniques in Teaching Vocabulary, by Virginia French Allen. Its two pages long and has some additional questions that help you understand the chapter.
Windesheim / Leraar 2e graad Engels /This is chapter two of Techniques in Teaching Vocabulary, by Virginia French Allen. Its two pages long and has some additional questions that help you understand the chapter.
Windesheim / Leraar 2e graad Engels /Summary descriptive statistics De Veaux & Velleman
Universiteit Twente / Business Administration / Descriptive Statistics Stats Data and Models door De Veaux & VellemanAlle engelse woorden met engelse betekenis erbij
Saxion / Hoger Hotelonderwijs / EngelsVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOndernemingsplan gaat over een bedrijf in Almere (Greenstart) (niet bestaand bedrijf). Het is een lunchroom en grandcafé met biologische en fair-trade producten. Het behaalde cijfer was een 7,6!! Plan is gebaseerd op de opdrachten uit het boek zo maak je ...
MBO Amersfoort /Summary Revenue management module design (Stenden)
Stenden Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Revenue Management Introduction to revenue managementDeze samenvatting is zowel in verhaalvorm als puntsgewijs opgesteld zodat de samenvatting erg overzichtelijk en duidelijk is. Het bevat zowel een korte samen van de inleiding van het boek als een samenvatting van het eerste hoofdstuk. Kijk ook naar mijn an...
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / De Imagineer De Imagineer door Gabriëlle Kuiper en Bert SmitOefententamen Crossmedia helpt je bij de voorbereiding van elk tentamen, dat is samengesteld op het boek Crossmedia Concepting!
Hogeschool Inholland / Commerciële Economie /This is a 2-page summary of chapter 4 from the book. Its about Awareness-raising activities.
Windesheim / Leraar 2e graad Engels / TEFL6 How to teach Speaking door Scott ThornburyIn dit document wordt helder en beknopt weergegeven hoe je eenvoudig een onderzoeksplan op kunt stellen.
Driestar Hogeschool / Leraar Basisonderwijs / Praktijkonderzoek in de school door Donk, C. v.d. & Lanen, B. v.Een samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Theorie 1 Crowdfunding De Hype Voorbij door Martijn Arets, Ronald Kleverlaan, Marije Lutgendorff, Koen van Vliet2015-16 MOM management summary chapter 5
Maastricht University / International Business / Management of organizations and marketing Management an introduction door David BoddyEen samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediaconcepten Theorie 1 Concepting en Basisboek Crossmedia Concepting door Jan Rijkenberg en Indira Reynaert en Daphne DijkermanHoofdstuk 1,2 en 3. Plus extra stof uit reader Lier en reader visualiseren van concept. Plus hoofdstuk 1 en 7 uit Economy of experiences.
Hogeschool Rotterdam / Vrijetijdsmanagement /in deze samenvatting staat uitgebreid beschreven hoe je een eenvoudig model construeert van het koopgedrag van consumenten, welke invloed culturele sociale en psychologische factoren hebben. Ook staat er in wat voor soorten koopgedrag is en deze worden bes...
Hogeschool Inholland / Business Studies / marketing Principes van marketing door Philip KotlerVoor een optimale voorbereiding op het WFT Examen Consumptief Krediet 2015
Hogeschool van Amsterdam / Financial Services Management /Glossary - chapter 1 to 16 - Marketing an Introduction, 2th (second) edition Voor het vak Marketing 1 moet je hoofdzakelijk de begrippen kennen. In dit document vind je de begrippen per hoofdstuk, gesorteerd op de begrippen en gesorteerd op de omschrijvi...
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Marketing an Introduction 2th second edition door Gray Armstrong, Philip Kotler, Michael Harker and Ross BrennanEen goed uiteengezette samenvatting van het praktische boek: Handleiding Positie en Ambitie bepalen. Het boek is een praktische handleiding om het proces van bewustmaking tot implementatie van verbeteringen vorm te geven. In de vorm van een stappenplan w...
Hogeschool NCOI / Business IT & Management / Procesmanagement Handleiding Positie en Ambitie bepalen door INK-Managementmodel