Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: principes van marktonderzoek. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
Samenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
Deze samenvatting bevat de volgende paragrafen: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 3.1, 3.2, 3.6, 3.7, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5, 7.1, 7.2, 8.4, 8.5, 8.6, 8.9, 10.1, 10.2, 10.3, 12.1, 12.2, 12.3, 12.4, 12.5, 13.3, 13.4
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
Uitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
Uitgebreide samenvatting van Principes van marktonderzoek, 6e druk van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush. ISBN: 9789043017244.Dit uittreksel van Principes van marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden