Een duidelijke samenvatting van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de tweede druk. Mijn cijfer was een 7,4! Auteur: Wouter de Vries jr. en Ton Borchert ISBN: 9789001850975
Dit is een moduleopdracht Marketingmanagement, onderdeel van de HBO Bachelor Management. Deze opdracht is geschreven voor een fado bandje wat naar Nederland is gekomen waarvoor marketing nodig was. Hiervoor is een operationeel marketingplan geschreven
SAMENVATTING STRATEGISCHE- EN OPERATIONELE MARKETINGPLANNING KERNSTOF-B (NIMA-B) / H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15 ISBN: 978-90-01-85315-0 / ZESDE DRUK / GERBRAND RUSTENBURG, TON TERLOUW, ALLERT DE GEUS / INCLUSIEF MODELLEN, BE...
Samenvatting Essentie van Dienstenmarketingmanagement Hele boek (Hoofdstuk 1 tot en met 8) Wouter de Vries & Ton Borchert Tweede druk
Duidelijke samenvatting marketingmanagement. Hiermee heb ik een 7,8 gehaald. Leerjaar 2, blok 3.
De 6e editie van het boek Dienstenmarketing Management van Wouter de Vries samengevat. Bij de samenvatting zitten tevens 12 pagina's met Hoorcollege aantekeningen.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenStudie: Commerciele Economie Deel: Nima A: Externe Omgeving Hoofdstuk: 1 "Het marketingconcept en -proces.
Samenvatting Marketing de essentie. H1 Marketing. Wat is marketing? Het marketingproces. Marketingmanagementconcepten
Samenvatting van het vak Dienstenmarketingmanagement (OMK). Begrippen zijn in vet weergegeven.
Samenvatting van alle 9 hoofdstukken van het boek Competentietraining Marketingcommunicatie. In deze samenvatting worden de belangrijkste punten uit het boek door middel van rijtjes en feitjes beschreven.
Uitgebreide samenvatting met figuren en tabellen H4 Strategisch marketingmanagement. Zo overzichtelijk en uitgebreid vind je het nergens
Samenvatting voor tentamen van Hospitality Marketing. Eerste jaar opleiding Facility Management. Boek: Dienstenmarketing Management. Hoofdstuk 1, 2 en 6.
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 7 van het boek: Essentie van dienstenmarketingmanagement
Uitgebreide samenvatting van Marketingmanagement, 4e druk van Tijmen Roozenboom, Philip Kotler en Kevin Lane Keller. ISBN: 9789043018593. Dit uittreksel van Marketingmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stu...
Uitgebreide samenvatting van Essentie van dienstenmarketingmanagement, 1e druk van Wouter de Vries, Piet van Helsdingen en Ton Borchert. ISBN: 9789001802653. Dit uittreksel van Essentie van dienstenmarketingmanagement is met zorg samengesteld en is goed t...
Uitgebreide samenvatting van Dienstenmarketingmanagement, 5e druk van W. de Vries en P.J.C. van Helsdingen. ISBN: 9789001765071. Dit uittreksel van Dienstenmarketingmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stud...