Linear Algebra 1, Year 1, Period 1b, University of Groningen, 2020-2021,lecture notes Linear Algebra 1, jaar 1, periode 1b, Rijksuniversiteit Groningen, 2020-2021, aantekeningen hoorcollege, gecontroleerd compleet m.b.v. boek.
Met dit document haal je het certificaat voor de basisprincipes van de online marketing binnen 1 uur. Ik heb alle antwoorden van de 26 modules in volgorde genoteerd in dit document. De module's en vragenvolgorde zijn voor iedereen het zelfde. Het examen w...
Een geslaagde eindscriptie met een complete marketingstrategie. Bedrijf: een relatief nieuwe kledingwinkel met fysieke én online winkel. Probleem: er is geen marketingplan (geen strategie) en er worden met marketing nauwelijks mensen bereikt. Oplossing: e...
Coronaproof Sinterklaas vieren? Dat doe je met onze Sinterpubquiz! Door de grote variatie aan vragen is hij geschikt voor jong en oud, families en vriendengroepen. - 1 uur 12-99 jaar Je ontvangt een powerpoint met 40 vragen verspreid over 8 ron...
Samenvatting van hoofdstuk 1: Online Marketing, en H2: Strategie & Business Modellen. 10 pagina's lang.
Samenvatting H3: Marketsensing van het basisboek online marketing. 12 pagina's lang.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadensamenvatting H6: klantacquisitie - bezoekers werven via eigen/verdiende kanalen van basisboek online marketing. 11 pagina's lang.
Samenvatting H8: klantacquisitie - verkoop en prijsbepaling van basisboek online marketing. 5 pagina's lang.
Samenvatting H9: orderafhandeling van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Samenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Samenvatting H11: effectieve websites ontwerpen van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Samenvatting H12: digital analytics van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Samenvatting H13: planning & organisatie van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Basisboek Online Marketing Samenvatting 3e druk 2018. Hoofdstuk 1 t/m 12 met afbeeldingen uit het boek. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 978-90-01-88714-8
In deze samenvatting heb ik hoofdstuk/discipline 17: Film samengevat. Er staat in: - Een tijdbalk over films - 5 genres film + uitleg - 6 kenmerken + uitleg - de kenmerken per dansstijl
In deze samenvatting heb ik discipline 19: Muziek samengevat. Er staat in over: - De 5 stromingen in muziek + uitleg en jaartallen - De 6 kenmerken - De kenmerken per muziekstroming - De 4 orkestgroepen in een symfonieorkest
In deze mini-samenvatting heb ik hoofdstuk/discipline 15 (Dans) Samengevat. Wat erin staat zijn: - De 5 stijlen + uitleg en jaartallen - De 6 kenmerken + uitleg - De kenmerken per dansstijl
In deze mini-samenvatting heb ik ckv discipline 13 architectuur samengevat. Wat erin staat zijn: - De 5 stromingen (uitleg + jaartal) - De 6 kenmerken (uitleg) - De kenmerken per stroming
Dit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Samenvatting van H4: Productrealisatie van basisboek online marketing. 4 pagina's lang.