Samenvatting H14 t/m 23 + H24
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing Kernstof A door John Smal, Hans VosmerUitgebreide samenvatting van hs 1 t/m 13, 17 t/m 23, 27 en 28.
ICM / Inleiding Marketing, Marketing NIMA-A (kernstof) Marketing Kernstof door John Smal, Hans VosmerSamenvating Imagineer, over het creëren van belevenissen
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / Beleving ImagineerHet boek Verkoper & Verkoop bevat veel informatie die bij iedere verkoper paraat moet zijn. Het is niet alleen noodzakelijk voor het examen maar ook voor het dagelijks gebruik. Om je te helpen deze kennis volledig paraat te krijgen heb ik alle inform...
Sales A Verkoper en Verkoop door A.A.M.M. TakEen samenvatting van het boek 'Economie van Experiences'.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Economie van ExperiencesEen samenvatting van het boek 'Het event als strategisch marketinginstrument'.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Het event als strategisch marketinginstrumentVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen samenvatting van het boek Imagineering.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Imagineeringsamenvatting van het hele boek
Radboud Universiteit Nijmegen / Bedrijfskunde / Onderzoeks- en interventiemethodologie (A) Theorie en praktijk van empirisch onderzoek door J.A.M VennixEen samenvatting van het boek "Imagineering" van de schrijvers F.H. Peeters en D. Nijs.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Imagineering door D. Nijs en F.H. PeetersEen samenvatting van het boek "Creativiteit hoe? zo!" van de auteur L. Byttebier.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Creativiteit hoe zo door L. ByttebierDuidelijke samenvatting van het boek Kwaliteit met beleid H1, 2, 4 en 6. Ter verduidelijking plaatjes toegevoegd. Alle begrippen uit het boek staan in de samenvatting schuingedrukt. Het boek is geschreven door Petra Verhagen, 2e druk (2011)
HAN University of Applied Sciences / Pedagogiek / Kwaliteit en Beleid Kwaliteit met beleid door Petra VerhagenUitgebreide samenvatting van Commerciele calculaties 2 Rekenen op Nima-B niveau, 5e druk van Gerard Minnaar, Niko van der Sluijs en G.H. Minnaar. ISBN: 9789001818821. Dit uittreksel van Commerciele calculaties 2 Rekenen op Nima-B niveau is met zorg same...
Commerciele calculaties 2 Rekenen op Nima B niveau door Gerard Minnaar, Niko van der Sluijs, G.H. MinnaarUitgebreide samenvatting van Kernstof-B Marketing Nima-B, 3e druk van Gb. Rustenburg. ISBN: 9789001653972. Dit uittreksel van Kernstof-B Marketing Nima-B is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Kernstof B Marketing Nima B door Gb. RustenburgUitgebreide samenvatting van Marketing op Nima-A niveau, 4e druk van Rudolf Dekker. ISBN: 9789003619525. Dit uittreksel van Marketing op Nima-A niveau is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Marketing op Nima A niveau door Rudolf DekkerUitgebreide samenvatting van Marketing op Nima-A niveau, 4e druk van Rudolf Dekker. ISBN: 9789003619563. Dit uittreksel van Marketing op Nima-A niveau is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Marketing op Nima A niveau door Rudolf DekkerUitgebreide samenvatting van Marketing op Nima-A niveau, 4e druk van Rudolf Dekker. ISBN: 9789006950106. Dit uittreksel van Marketing op Nima-A niveau is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Marketing op Nima A niveau door Rudolf DekkerUitgebreide samenvatting van Identiteit & Imago, 4e druk van Cees B.M. van Riel. ISBN: 9789052617640. Dit uittreksel van Identiteit & Imago is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Identiteit & Imago door Cees B.M. van RielUitgebreide samenvatting van Imagineering, 1e druk van D. Nijs en F. Peters. ISBN: 9789053528365. Dit uittreksel van Imagineering is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Imagineering door D. Nijs, F. PetersUitgebreide samenvatting van Identiteit en imago, 3e druk van C.B.M. van Riel. ISBN: 9789052613390. Dit uittreksel van Identiteit en imago is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Identiteit en imago door C.B.M. van RielSamenvatting 'Van Licht tot zicht' - door Kees van Overveld . Dit boek is nodig voor het universiteitscollege Big images (0UC2, voor academische vorming, TU/E). Deze samenvatting bevat alle hoofdstukken (H1-H12). De belangrijkste woorden staan dikgedrukt e...
TU Eindhoven / Academische vorming / Academische vorming, Big images Van Licht tot Zicht door Kees van Overveld