SAMENVATTING STRATEGISCHE- EN OPERATIONELE MARKETINGPLANNING KERNSTOF-B (NIMA-B) / H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15 ISBN: 978-90-01-85315-0 / ZESDE DRUK / GERBRAND RUSTENBURG, TON TERLOUW, ALLERT DE GEUS / INCLUSIEF MODELLEN, BE...
Hierbij een samenvatting van de belangrijkste hoofdstukken van het boek. Het is aangevult met afbeeldingen afkomstig uit het boek om het zo compleet mogelijk te maken.
Samenvatting voor het vak Marketing 1, derde jaar Commerciële Economie.
Een samenvatting van het productie proces van bier. Snel aan brouwen, mouten en gisten van bier.
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
De stof die je eind kwartaal 2 moet kennen samengevat in een document
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
Dit complete ondernemingsplan is gebaseerd op het opzetten van een kleding opdrukwinkel, met als hoofdvraag: "Is er ruimte op de markt met genoeg marktpotentie om een opdruk winkel te starten in Breda?". Dit ondernemingsplan is een concreet voorbeeld voor ...
Samenvatting van het Basisboek marketing 2 van Rendement. De hoofdstukken worden krachtig behandeld. Alle informatie die je nodig hebt voor het examen wordt benoemd!
Een uitgebreid strategisch marketingplan die ik heb gemaakt tijdens mijn studie. Deze scriptie is beoordeeld met een 8,2. Dit plan bestaat zowel uit een onderzoeks- en adviesrapport. Daarnaast is er een implementatieplan erbij toegevoegd. Deze scriptie kan...
Een uitstekend voorbeeld van een Plan van Aanpak voor bijv. een marketingplan. Deze PvA is het begin geweest van mijn onderzoek. Alle onderdelen zijn hierin uitgewerkt en is direct goedgekeurd door de examinatoren.
Dit is een samenvatting van het boek "psychologie, een inleiding" van Zimbardo. Het gaat om hoofdstuk 1 met een begrippen lijst inclusief betekenis.
samenvatting van de hoorcolleges van Genoom tot Populatie (GP) diergeneeskunde
Samenvatting van hoofdstuk 4, 5 en 6 van het boek Marketingplanning van Rien Hummel (vierde druk).
Goedgekeurd portfolio. Praktijkleerperiode 1 feb - 1 juli 2016. HBO-V jaar 2.
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Samenvatting voor de tussentoets van 10/10/16. Het bevat een samenvatting van het boek Mastering Modern Psychological Testing H1, H2, H4, H5 met bijbehorende colleges en daarnaast een samenvatting van de Bruijn cyclus.
Samenvatting Marketing de essentie. H1 Marketing. Wat is marketing? Het marketingproces. Marketingmanagementconcepten
Hoofdstuk 9 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 8 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk