Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 4 Het verkennen van de bedrijfsomgeving uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf?
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 6.5 Guest journey en touchpoints. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 6 De toegevoegde waarde van facility management. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 4 Hospitality beyond the Industry's borders (Hospitality buiten de grenzen van de branche). Deze samenvatting bevat paragraaf 4.4 niet.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 3 The hospitality industry. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 4 De facilitaire organisatie. Het bevat de volgende paragrafen: 4.1-4.3, 4.4.1, 4.4.3, 4.5, 4.7, 4.9 en 4.11. Dit zijn de paragrafen voor de tentamenstof voo...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 1 Wat is facility management? Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 2 Adding value to the hospitality experience. Het betreft paragraaf 1 en 2.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 1 The concept of hospitality. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 2 de werkomgeving. 2.3 zit niet in de samenvatting, want die hoefde ik niet te leren voor de opleiding Facility management bij het vak KFM.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 8 Kwalitatieve methoden van dataverzameling. Geschreven voor het vak ONT, opleiding facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 2 De primaire processen in bedrijven van deel 1 Wat is een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 3 De dynamiek rond de werkomgeving. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Alle tentamenstof van het vak ONT van het boek Wat is onderzoek? 6de druk van de hoofdstukken 1 t/m 6. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 10 Bedrijfskundige methoden en technieken van deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige? De samenvatting bevat alleen 10.1.1 Wat is bedrijfskundig onderzoek?, 10.1.2 Regulatie...
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 7 Facilitair onderzoek. Geschreven voor het vak ONT.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 1 Bedrijf en bedrijfskunde van deel 1 Wat is een bedrijf?
Dit is een uitgebreid scriptie over de wijze waarop je interne klanttevredenheid kunt meten en verbeteren. Het is een adviesrapport voor de afdeling Hospitality & Logistiek van een zorginstelling. De belangrijkste kernbegrippen zijn: 'klanttevredenheid en ...
In deze opdracht wordt een plan geschreven voor de afdeling Facility Management bij een grote organisatie in Nederland. Het probleem is dat bijna alle post op een verkeerde plek terecht komt, meestal als 1 grote doos ellende op het bureau van de chef. Die ...
Geslaagde NCOI module facility management. Onderwerp: de afdeling van een grote technische dienstverlener heeft nog geen plan voor de afdeling onderhoud en service. In deze module wordt uitgelegd waarom een facility plan belangrijk is en hoe deze kan worde...