Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 3 Digitale transformatie uit het boek : Handboek Organisatie en Management, een praktijkgerichte benadering (2019 9e druk) ISBN: 978-90-01-89560-0 NUR: 802
Aeres Hogeschool / Financiële Dienstverlening Agrarisch / Integrale bedrijfskunde Handboek Organisatie en Management Een praktijkgerichte benadering door Nick van Dam en Jos MarcusAlle notities van de Cursus Artificiële Intelligentie op de Digitale werkplaats (VDAB). Ook juiste antwoorden van een aantal quizvragen zijn bijgevoegd. Om de quiz te halen moet 70% correct beantwoord zijn. Met dit document staat alle informatie op een ri...
Erasmus Universiteit Rotterdam / Mediastudies / De Digitale WerkplaatsMeest recente antwoordmodel van de 26 modules van de "basisprincipes van online marketing" in de "Google digitale werkplaats"
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / economieSamenvatting van de verplichte stof in Lister et al. Deze is gebaseerd op de weekvragen, alle verplichte en belangrijke stof staat er dus in.
Universiteit Utrecht / Mediastudies / Inleiding Nieuwe Media en Digitale CultuurSamenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale communicatieDit document is een samenvatting van alle colleges van het vak Ethiek van de digitale media. Ik heb dit document zelf ook gebruikt om te leren voor het tentamen
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatiewetenschap / Ethiek van de digitale media ethiek en digitale media door BeckerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenKorte maar duidelijke samenvatting over de belangrijkste zaken die je moet weten voor het tentamen Ethiek van de Digitale Media. Kort maar krachtig
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatiewetenschap / Ethiek van de digitale mediaSamenvatting van het hele boek van hoofdstuk 1 tot de epiloog
Eurocollege Hogeschool / International Business & Entrepreneurship / Marketing marketing 4 0In deze samenvatting zit alles wat je nodig hebt voor het tentamen. De colleges, de digitale reader en H2 & H14 uit het boek Digitale Marketingstrategie (door Emile Lancée) worden behandeld.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media Marketing Digitale Marketingstrategie door Emile LancéeSamenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale CommunicatieAlles van Digitale reader sensortechnologie voor leerjaar 1 Gezondheid en Technologie / HBO-V, voor het vak Informatietechnologie (IT). Ik heb alle toetsen gehaald met deze samenvattingen! Er zijn ook samenvattingen beschikbaar van het hele jaar en per kwa...
Saxion / Gezondheid en Technologie / InformatietechnologieDeze samenvatting bevat alle hoofdstukken van het boek Human2Human. Ook bevat deze samenvatting informatie over de digitale customer journey en gaat het dieper in op Customer Relationship Management. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,1 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Customer Relationschip ManagementSamenvatting basistechnologie - kennistoets 4.1 HBO-V Saxion leerjaar 1 Les: 4.1 Natuurkunde - in the pocket: Hoofdstuk 1 Digitale reader (blackboard)
Saxion / Verpleegkundige / Basistechnologie Natuurkunde in the pocketAlles inclusieve samenvatting: niet nodig om verschillende samenvattingen met elkaar te vergelijken, dat is hier al gedaan. De samenvatting is gemaakt aan de hand van de leesvragen. Alle stof van de leesvragen staat er dus in, maar dan op een beter georgan...
Universiteit Utrecht / Mediastudies / inleiding nieuwe media en digitale cultuur New Media an Introduction door Lister et al.Aantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaZeer uitgebreide samenvatting van zowel het volledige boek als de studietaken op YouLearn. Het examen Adolescentiepsychologie aan de OU bevat veel detailvragen, daarom heb ik een uitgebreide samenvatting van het volledige boek gemaakt. LET OP: hoewel deze ...
Open Universiteit (NL) / Psychologie / Adolescentiepsychologie Psychologie van de Adolescentie door Wim Slot Marcel van AkenMS03 Social Media Marketing, studiejaar 2017-2018, MIC Jaar 3 Digitale Mediastrategieën Blok 1, in deze samenvatting vind je, per lesweek, links en artikelverwijzigingen van de stof die je moet leren voor deze module
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social media marketing digitale mediastrategie door emile lancéeSamenvatting Management & Organisatie, hoofdstuk 1 t/m 7. Digitale leeromgeving Edumundo. Uitgebreid met visuele voorbeelden (matrixen, figuren, etc.). Jaar 2, blok 3. Hogeschool Leiden.
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Management & OrganisatieDit is een samenvatting van de module Communicatie 3: E-coaching, uit leerjaar 2015/2016 Deze module wordt in de HRM-studiestroom: Human Talent Development gegeven, te Saxion Deventer. De samenvatting dient er toe om je een overzicht te geven van de meest...
Saxion / Human Resource Management / Communicatie 3.2: Digitale Communicatie & E-coaching E coaching direct aan de slag met het nieuwe coachen door Anne Ribbers, Alexander Waringaalle belangrijkste onderwerpen duidelijk omschreven. Deze samenvatting vat de belangrijkste onderwerpen uit het boek samen. De hoofdstukken 1 t/m 11 + 15 zijn hier in verwerkt.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Digitale Marketing Strategie door Emile Lancee