Zeer uitgebreide samenvatting van zowel het volledige boek als de studietaken op YouLearn. Het examen Adolescentiepsychologie aan de OU bevat veel detailvragen, daarom heb ik een uitgebreide samenvatting van het volledige boek gemaakt. LET OP: hoewel deze ...
MS03 Social Media Marketing, studiejaar 2017-2018, MIC Jaar 3 Digitale Mediastrategieën Blok 1, in deze samenvatting vind je, per lesweek, links en artikelverwijzigingen van de stof die je moet leren voor deze module
Samenvatting Management & Organisatie, hoofdstuk 1 t/m 7. Digitale leeromgeving Edumundo. Uitgebreid met visuele voorbeelden (matrixen, figuren, etc.). Jaar 2, blok 3. Hogeschool Leiden.
Dit is een samenvatting van de module Communicatie 3: E-coaching, uit leerjaar 2015/2016 Deze module wordt in de HRM-studiestroom: Human Talent Development gegeven, te Saxion Deventer. De samenvatting dient er toe om je een overzicht te geven van de meest...
alle belangrijkste onderwerpen duidelijk omschreven. Deze samenvatting vat de belangrijkste onderwerpen uit het boek samen. De hoofdstukken 1 t/m 11 + 15 zijn hier in verwerkt.
Essentie van Communicatie hoofdstukken: 1, 2, 3 t/m 3.5.2, 5 t/m 5.5, 6, 7.4 en 7.5 en 8.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenH1 t/m H11 + H14 (+ bijbehorende colleges).
Een essay geschreven in het tweede jaar van sociaal pedagogische hulpverlening (deeltijd). Beoordeeld met een ruim voldoende. Het essay geeft antwoord op de vraag hoe het omgaan met smartphones en een digitale agenda het werken met een computer makkelijker...
Samenvatting van het boek 'Marketingfacts Jaarboek 2014-2015' van Danny Oosterveer en Bram Koster. Alle tentamenstof is samengevat: hoofdstuk 1 t/m 11 + 14. Alle belangrijke tabellen en modellen zijn ook in de samenvatting toegevoegd.
This assignment we had to make during the course entrepreneurial marketing. It deals with a summary of the case, a SWOT analysis, how can they effectively communicate the X3 benefits to the consumer and to the professional market, and segmentation of the m...