Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 3 Digitale transformatie uit het boek : Handboek Organisatie en Management, een praktijkgerichte benadering (2019 9e druk) ISBN: 978-90-01-89560-0 NUR: 802
Engelstalige begrippenlijst en samenvatting van Digital marketing - Chaffey, hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11 en 12 Alle belangrijke tabellen en figuren staan in de samenvatting! Boek is overbodig om tentamen te halen!
Alle notities van de Cursus Artificiële Intelligentie op de Digitale werkplaats (VDAB). Ook juiste antwoorden van een aantal quizvragen zijn bijgevoegd. Om de quiz te halen moet 70% correct beantwoord zijn. Met dit document staat alle informatie op een ri...
Meest recente antwoordmodel van de 26 modules van de "basisprincipes van online marketing" in de "Google digitale werkplaats"
Digital Future is de methode die gebruikt wordt voor het vak Activeer Het Netwerk, voor het maken van een social media strategie. Dit is te gebruiken als naslagwerk.
Summary - Article - Business models responses to digital piracy by Aversa, Hervas-Drane & Evenou (2019) Course: Capturing Value from Innovation Study: Strategic Innovation Management
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSummary - Article - Digital music consumption on the Internet: evidence from clickstream data by Aguiar & Martens (2016) Course: Capturing Value from Innovation Study: Strategic Innovation Management
Samenvatting van de verplichte stof in Lister et al. Deze is gebaseerd op de weekvragen, alle verplichte en belangrijke stof staat er dus in.
Samenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Dit document is een samenvatting van alle colleges van het vak Ethiek van de digitale media. Ik heb dit document zelf ook gebruikt om te leren voor het tentamen
Korte maar duidelijke samenvatting over de belangrijkste zaken die je moet weten voor het tentamen Ethiek van de Digitale Media. Kort maar krachtig
Samenvatting van het hele boek van hoofdstuk 1 tot de epiloog
In deze samenvatting zit alles wat je nodig hebt voor het tentamen. De colleges, de digitale reader en H2 & H14 uit het boek Digitale Marketingstrategie (door Emile Lancée) worden behandeld.
Samenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Samenvatting van de stof voor het eerste tentamen van het blok. In deze samenvatting worden de volgende hoofdstukken behandeld: Floor & Van Raaij Marketingcommunicatiestrategie: hoofdstuk 4, 5, 7, 8, 9, 10.5 en 10.9. Basisboek online marketing van strategi...
Alles van Digitale reader sensortechnologie voor leerjaar 1 Gezondheid en Technologie / HBO-V, voor het vak Informatietechnologie (IT). Ik heb alle toetsen gehaald met deze samenvattingen! Er zijn ook samenvattingen beschikbaar van het hele jaar en per kwa...
Deze samenvatting bevat alle hoofdstukken van het boek Human2Human. Ook bevat deze samenvatting informatie over de digitale customer journey en gaat het dieper in op Customer Relationship Management. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,1 behaald!
Samenvatting basistechnologie - kennistoets 4.1 HBO-V Saxion leerjaar 1 Les: 4.1 Natuurkunde - in the pocket: Hoofdstuk 1 Digitale reader (blackboard)
Alles inclusieve samenvatting: niet nodig om verschillende samenvattingen met elkaar te vergelijken, dat is hier al gedaan. De samenvatting is gemaakt aan de hand van de leesvragen. Alle stof van de leesvragen staat er dus in, maar dan op een beter georgan...
Aantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en...