Summary of the article 'The value of customer cocreated knowledge during the innovation process' by Mahr, Lievens & Blazevic (2013) Course: Developing for Markets
Dit is een nederlandse samenvatting gemaakt voor het vak Customer Engagement Management van de opleiding Management Toerisme aan de BUAS. het betreft de volgende hoofdstukken van het boek Customer Relationship Management (2e druk): Hoofdstuk 1, 2, 4, punt ...
Samenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Samenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Deze samenvatting bevat de reader Key Activity Sales, de reader four steps to the epiphany (customer validation) en de sales cycle template. Ook bevat het extra informatie over de powerpoints. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 7,8 behaald!
Deze samenvatting bevat alle hoofdstukken van het boek Human2Human. Ook bevat deze samenvatting informatie over de digitale customer journey en gaat het dieper in op Customer Relationship Management. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,1 behaald!
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van het boek: Waarde Propositie Ontwerp. In deze samenvatting zijn de volgende pagina's behandeld: 15, 17, 25, 76 t/m 85, 105 t/m 119, 138 t/m 253 + al het aanvullende materiaal wat je moet weten voor het tentamen voor het vak Testing.
Unit 2: Principles of Supervising Customer Service Performance BTEC10 Hospitality De unit is geschreven in het Engels en bevat 3 tasks Inclusief voorwoord, nawoord, inhoudsopgave
Unit 3: Providing customer service in hospitality van btec10 hospitality Deze unit is geschreven in het Engels en bevat 2 tasks plus de gehele introductie, inhoudsopgave etc.
Hereby my summery of Customer Analytics in semester 4 of the schoolyear 2016-2017. The seven lectures and weblectures are discussed in this summary in English.
Samenvatting van het vak Salesmanagement en customer psychology uit jaar 2 opleiding commerciele economie aan de hogeschool van de Amsterdam.
In deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim di...
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
Goede samenvatting van het boek Customer Relationship Management, 3e druk van E. Peelen. ISBN nummer: 9789043016759. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document i...
A summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Uitgebreide samenvatting van Customer Relationship Management, 2e druk van E. Peelen. ISBN: 9789043011532. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Uitgebreide samenvatting van What Customers Want, 1e druk van A. Ulwick. ISBN: 9780071408677. Dit uittreksel van What Customers Want is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.