Uitgebreide samenvatting voor het vak HR-marketing en Employer Branding. Human Resource Management. Arbeidscommunicatie van A/Z H2 t/m H9 & De Wereld van arbeidsbemiddeling H2 & H8
Samenvatting van Branddesign (5e druk) van Ruud Boer. Ik heb zelf een 8.8 voor mijn tentamen gehaald door deze samenvatting. De samenvatting is duidelijk gestructureerd.
In het boek introductie in het metabolisme wordt beschreven wat de functie en werking van de stofwisseling is. Aan bod komt de fysiologie van de stofwisseling. Ook wordt de werking van de glycolyse, pyruvaatdehydrogenase, citroenzuurcyclus, electronentrans...
MetabolismeSamenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 5 van biologie. Van de methode Biologie voor Jou, 2 VWO.
Het is een samenvatting van het boek Branddesign van Ruud de Boer. Tevens zijn de aantekeningen uit de les verwerkt in de samenvatting.
De 11 belangrijkste pagina's op een voldoende voor de 'Strategisch Marketing Management' tentamen! Alle modellen en berekeningen zijn erin verwerkt. De punten die hierin zijn verwerkt, worden in alle SMM tentamens gevraagd. Succes met je tentamen!
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van de vier modules die in het digital boek My Edumundo worden behandeld.
Samenvatting van het boek Recruitment en een aantal verplichte artikelen (Saxion)
H1 t/m H11 + H14 (+ bijbehorende colleges).
Samenvatting van het boek 'Marketingfacts Jaarboek 2014-2015' van Danny Oosterveer en Bram Koster. Alle tentamenstof is samengevat: hoofdstuk 1 t/m 11 + 14. Alle belangrijke tabellen en modellen zijn ook in de samenvatting toegevoegd.
Samenvatting merkbranding van college Marketing en Communicatie van de HAS
Hier een uitgebreide samenvatting van het boek MarCom- Handboek marketingcommunicatie. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 3 t/m 8 Aan het einde van de samenvatting heb ik nog een handig overzicht gemaakt.
Uitgebreide samenvatting van Internal branding 2.0, 2e druk van Luc van Beers en Gaby Nedeski. ISBN: 9789491560309. Dit uittreksel van Internal branding 2.0 is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is c...
Uitgebreide samenvatting van Internal branding 2.0, 2e druk van Luc van Beers en Gaby Nedeski. ISBN: 9789013090956. Dit uittreksel van Internal branding 2.0 is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is c...
Uitgebreide samenvatting van Internal branding 2.0, 1e druk van Gaby Nedeski en Luc van Beers. ISBN: 9789013072532. Dit uittreksel van Internal branding 2.0 is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is c...