Deze beroepsopdracht is beoordeeld met een 8,0. Het beoordelingsformulier is aan het einde bijgevoegd. Let op, dit document is ter ondersteuning en niet om te kopiëren. Dat valt onder plagiaat/fraude! De gegevens van de schrijver van dit document zijn i....
NTI / Voeding en Diëtetiek / Beroepsopdracht Gezondheidsbevordering en LeefstijlDeze beroepsopdracht is beoordeeld met een 7,9. Het beoordelingsformulier is aan het einde bijgevoegd. Let op, dit document is ter ondersteuning en niet om te kopiëren. Dat valt onder plagiaat/fraude! De gegevens van de schrijver van dit document zijn i....
NTI / Voeding en Diëtetiek / Beroepsopdracht Evidence Based handelenDeze beroepsopdracht is beoordeeld met een 8,5. Het beoordelingsformulier is aan het einde bijgevoegd. Let op, dit document is ter ondersteuning en niet om te kopiëren. Dat valt onder plagiaat/fraude! De gegevens van de schrijver van dit document zijn i....
NTI / Voeding en Diëtetiek / Beroepsopdracht Diëtistisch HandelenEen uitgebreide samenvatting voor het vak 'wetgeving in de langdurige zorg.' Hoofdstuk 10 en 16 uit Mr. A. Bunthof en Mr. Y.M. Visscher (2017). Mens en recht. Houten: Uitgeverij Noordhoff. zijn volledig samengevat. Belangrijke begrippen zijn gemarkeerd. Te...
Windesheim / Social Work / Wetgeving in de langdurige zorg Mens en recht door Mr. A. Bunthof en Mr. Y.M. Visscher (2017).Dit document bevat het onderzoek 'beroepsproduct 1' van de opleiding Leraar Nederlands. Dit vak wordt aangeboden op de Hogeschool Utrecht en bevat het complete beroepsproduct 1.
Hogeschool Utrecht / Leraar Nederlands / Beroepsproduct 1Dit document bevat de vragen die gesteld werden tijdens het examen van beroepsvoorbereiding in januari 2020 in de studierichting Logopedie
BeroepsvoorbereidingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenVolledige samenvatting Algemene beroepsoriëntatie. Module afgerond met een 9.
Algemene beroepsoriëntatieHoi! Dit is mijn samenvatting van de hele reader Het Beroep van het 1e jaar en 1e blok van social work. Ik heb deze samenvatting geleerd voor mijn toets en er een 7.6 mee gehaald. Hopelijk heb je er wat aan!.
Hogeschool Rotterdam / Social Work / Blok 1 Het beroepEen uitgebreide en overzichtelijke beroepsproduct MRT/Schrijven: - Twee schoolpleinobservaties (1 kind) 3 interventies - Acht schrijftestjes afnemen (1 kind) 2 interventies
Hogeschool Inholland / MRT en SchrijvenBeroepsproduct: Bewegingsonderwijs met uitgebreidde LVF's. Een mooi voorbeeld wat je houvast kan bieden. Mijn feedback was dat ik meer kon concentreren op veiligheid en positie van de leerkracht vandaar een 6.7. Houd hier rekening mee bij uitvoering en uit...
Hogeschool Inholland / Leraar Basisonderwijs / BewegingsonderwijsBeroepsproduct taal in de onderbouw. Het verslag bestaat uit: Nederland en engels. Eerst heb ik literair onderzoek gedaan. Vervolgens gekoppeld aan de praktijk. De lesvoorbereidingen kunnen erg handig zijn ter inspiratie voor een eigen les ENG en NL voor...
Hogeschool Inholland / Leraar Basisonderwijs / Taal voor kleutersSamenvatting van het boek Basisprincipes van communicatie (beroepscommunicatie). Gebruikt bij de opleiding docent Gezondheidszorg en Welzijn (lerarenopleiding). Zelf behaald met een 9. De toets vindt plaats in jaar 2.
NHL Stenden Hogeschool / Leraar Gezondheidszorg & Welzijn / BeroepscommunicatieBeroepsopdracht Evidence Based Handelen. Nog niet beoordeeld. Beoordelingsformulier wordt bijgevoegd zodra deze binnen is. HERINNERING/BELANGRIJK: exact kopiëren = fraude. Gebruik het als inspiratie, niet als copy-paste! !!
NTI / Voeding en Diëtetiek / Evidence Based Handelen Evidence based dietetiek door J.J. van DuinenBeroepsopdracht Gezondheidsbevordering en Leefstijl Nog niet beoordeeld. Beoordelingsformulier wordt bijgevoegd als resultaat bekend is. HERINNERING/BELANGRIJK: exact kopiëren = fraude. Gebruik het als inspiratie, niet als copy-paste! !!
NTI / Voeding en Diëtetiek / Diëtistisch HandelenSamenvatting Beroepssituatie 12. Alle (medische biologie) hoorcolleges, kennislabs, leergroepen en skillslabs zijn uitgewerkt aan de hand van de leerdoelen. Alle behandelde leerdoelen zijn één voor één uitgewerkt.
Hogeschool Leiden / Verpleegkunde / Beroepssituatie 12Samenvatting Beroepssituatie 11. Alle (medische biologie) hoorcolleges, kennislabs, leergroepen en skillslabs zijn uitgewerkt aan de hand van de leerdoelen. Alle behandelde leerdoelen zijn één voor één uitgewerkt.
Hogeschool Leiden / Verpleegkunde / Beroepssituatie 11Samenvatting Beroepssituatie 10. Alle (medische biologie) hoorcolleges, kennislabs, leergroepen en skillslabs zijn uitgewerkt aan de hand van de leerdoelen. Alle behandelde leerdoelen zijn één voor één uitgewerkt.
Hogeschool Leiden / Verpleegkunde / Beroepssituatie 10Samenvatting Beroepssituatie 9. Alle (medische biologie) hoorcolleges, kennislabs, leergroepen en skillslabs zijn uitgewerkt aan de hand van de leerdoelen. Alle behandelde leerdoelen zijn één voor één uitgewerkt.
Hogeschool Leiden / Verpleegkunde / Beroepssituatie 9Samenvatting Beroepssituatie 8. Alle (medische biologie) hoorcolleges, kennislabs, leergroepen en skillslabs zijn uitgewerkt aan de hand van de leerdoelen. Alle behandelde leerdoelen zijn één voor één uitgewerkt.
Hogeschool Leiden / Verpleegkunde / Beroepssituatie 8Samenvatting Beroepssituatie 7. Alle (medische biologie) hoorcolleges, kennislabs, leergroepen en skillslabs zijn uitgewerkt aan de hand van de leerdoelen. Alle behandelde leerdoelen zijn één voor één uitgewerkt.
Hogeschool Leiden / Verpleegkunde / Beroepssituatie 7