SAMENVATTING STRATEGISCHE- EN OPERATIONELE MARKETINGPLANNING KERNSTOF-B (NIMA-B) / H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15 ISBN: 978-90-01-85315-0 / ZESDE DRUK / GERBRAND RUSTENBURG, TON TERLOUW, ALLERT DE GEUS / INCLUSIEF MODELLEN, BE...
Dit is een samenvatting van een groot deel van het boek.
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
Samenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
Dit is een samenvatting van het boek: "Strategische Marketing Planning", van de hoofdstukken 1, 2, 3, 4 en 8. Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenComplete uitgebreide samenvatting inclusief figuren en tabellen. Er zat ontzettend veel werk in deze samenvatting vandaar een wat hogere prijs. Maar dan heb je ook gelijk een goede samenvatting. Veel Succes!
Heldere samenvatting voor het vak/boek Strategische Marketing. Geschikt voor studie alsmede geïnteresseerde.
Hoofdstuk 9 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 8 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 7 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 6 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 5 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 4 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 3 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 2 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 1 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Dit is de samenvatting van het boek marketingplan dat wordt gebruikt voor het vak strategische management (STM). Het gaat hierbij om hoofdstuk 1 tot en met 11.
Samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning van Karel Jan Alsem. Hoofdstukken 234561011
Dit is een samenvatting van het vak SSP & HRD uit het tweede kwartiel van leerjaar 3 HR&BM te Saxion Hogeschool Enschede. De leraren zijn L. Collou en H. Wagter.