Samenvatting is gemaakt voor het vak Strategisch Facility Management. Samenvatting is gemaakt aan de hand van de reader 3480. Begrippen zijn in vet weergegeven en worden ondersteund door afbeeldingen.
Een uitstekend voorbeeld van een Plan van Aanpak voor bijv. een marketingplan. Deze PvA is het begin geweest van mijn onderzoek. Alle onderdelen zijn hierin uitgewerkt en is direct goedgekeurd door de examinatoren.
Een zeer beknopte samenvatting van het event als strategisch marketinginstrument geschreven door Dorothe Gerritsen en Ronald van Olderen.
Dit is een samenvatting van het boek: "Strategische Marketing Planning", van de hoofdstukken 1, 2, 3, 4 en 8. Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
Een uitgebreide samenvatting inclusief hoorcolleges van rond de 45 pagina's. Het geeft een duidelijk beeld over de inkoop processen binnen organisaties.
Complete samenvatting van het vak Strategisch HRM, zowel van het boek als de colleges.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van de hoor- en werkcolleges en het boek/de boeken
Samenvatting van de hoor- en werkcolleges en het boek/de boeken
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Complete uitgebreide samenvatting inclusief figuren en tabellen. Er zat ontzettend veel werk in deze samenvatting vandaar een wat hogere prijs. Maar dan heb je ook gelijk een goede samenvatting. Veel Succes!
Samenvatting Strategisch HRM, boek Bedrijfskunde Integraal, hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 8
Samenvatting: Strategisch Merkenmanagement. Hoofdstuk: 1, 2, 6, 11 en 14. Een beknopte samenvatting van 17 bladzijde met alle belangrijke aspecten van het moeizame boek. Mét plaatjes.
Heldere samenvatting voor het vak/boek Strategische Marketing. Geschikt voor studie alsmede geïnteresseerde.
Een strategisch plan met de volgende punten aan bod: Strategische opties Centraal probleem Marketingstrategie Klantstrategie Positionering Planning
Hoofdstuk 9 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 8 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 7 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 6 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 5 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 4 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk