Deze samenvatting zal bepaalde delen van het boek bevatten: H1, H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H10, H12, H14, H15, H16, H18, H21, H22, H23
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Strateeg Communicatiestrategie door Wil MichelsSamenvatting van boek strategie voor dienstverleners jaar 2 bedrijfskunde. Bevat: 7s model Model 1 tm 3 Model 4 tm 8 + 10 Model 9 Model 13, 17, 26 Model 20, 24 tm 26 Figuren van ieder model onderaan het document. Voor meer samenv...
NHL Hogeschool / Bedrijfskunde MER / Strategie Strategie voor dienstverleners door de Vries, Dekker, HylkemaMijn aantekeningen van de hoorcolleges Bedrijfsvoering cohort 2018-2019. Soms heb ik ook afbeeldingen of hele stukken uit het boek overgenomen. Heel veel succes!
Hogeschool Utrecht / Farmakunde / Bedrijfsvoering Bedrijfskunde integraal door Peter Thuis & Rienk StuiveIn deze samenvatting heb ik hoofdstuk 4 van het boek: diensten marketing management samengevat. in deze samenvatting vindt je de groeistrategie van Ansoff, concurrentiestrategie van Porter, kernvaardigheden van Hamel & Prahalad en de waardeposities van Tr...
Saxion / Facility Management / marketing diensten marketing management door Wouter de Vries jr. & Ton Borchertleefmgeving, hoofdstuk 11 en 12 informatie uit het boek op een overzichtelijke manier hoofdstuk 11 -klimaatveranderingen -sponswerking, verharding -drietrapsstrategie -bovenrivierengebied -benedenrivierengebied -dijkdoorbraken -Rijn -Maas -veiligheidsnorm...
HAVO / Cultuur en Maatschappij / aardrijkskunde wereldwijsHey everyone, this is my summary of the book Principles of Marketing the 17th (global edition) by Kotler. It includes chapter 1,2,3,5,7,18 (I followed the exam material from my university). All information is from the book and images contain sources. I hop...
De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing Principles of Marketing 17th Edition door Philip KotlerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOnderwerpen: copingstrategieën, positieve gezondheid, stress, biopsychosociaal model, therapietrouw, zelfmanagement. Cijfer: 7,2
HAN University of Applied Sciences / Voeding en Diëtetiek / Sociale wetenschappenIn deze samenvatting zit alles wat je nodig hebt voor het tentamen. De colleges, de digitale reader en H2 & H14 uit het boek Digitale Marketingstrategie (door Emile Lancée) worden behandeld.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media Marketing Digitale Marketingstrategie door Emile LancéeDeze moduleopdracht is geschreven voor de HBO Bachelor Management en is de afsluitende opdracht voor de module strategisch management! De opdracht is beoordeeld met een 7,5!
Hogeschool NCOI / Management / Strategisch management Cijfer 7,5Samenvatting van het Handboek Content Strategie (P. Petersen); Online Marketing en Communicatie
Hogeschool NCOI / Informatica / Online Communicatie en Marketing Handboek Content Strategie door P. PetersenSamenvatting ondernemingsstrategie Sytse Douma, Eric Dooms, Aswin van Oijen. Samenvatting van hoofdstukken 1 t/m 6
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / Bedrijfskunde 1A Ondernemingsstrategie door Sytse DoumaAnalyse NH hotels. Vak: hotelmanagement. Boek: Het groot strategieboek van Berenschot.
Saxion / Hoger Hotelonderwijs / HotelmanagementHet Canvas deel uit het boek Business Model Generatie samengevat inclusief alle schema's. Bladzijde 14 t/m 51.
NHL Stenden Hogeschool / Creative Business / Marketing Business Model Generatie door Alexander Osterwalder en Yves PigneurEen uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing de Essentie' van Philip Kotler en Gary Armstrong. Rubriek: Marketing
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management Marketing de Essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongEen uitgebreide samenvatting van het boek 'Exploring strategy' van Gerry Johnson, Richard Whittington, Kevan Scholes, Duncan Angwin, Patrick Regnér .
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management Exploring Strategy door Gerry Johnson, Richard Whittington, Kevan Scholes, Duncan Angwin, Patrick RegnérUitstekende samenvatting van het boek Strategie voor Dienstverleners. Heeft mij een 9,3 opgeleverd. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Dienstenmarketing Strategie voor dienstverleners door Wouter de Vries jr., Niels Dekker, Hans HylkemaSummary readings Social Media Strategies. Entire summary of the book Social Media Marketing by Tracy L. Tuten and Michael R. Solomon
Zuyd Hogeschool / European Studies / Social Media Strategies Social Media Marketing door Tracy L. Tuten, Michael R. SolomonSamenvatting van het boek Basisboek Online Marketing. Hoofdstuk 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van "Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie" van Marjolein Visser & Berend Sikkenga 2e druk. De hoofdstukken 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Online Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaHierbij bied ik mijn uitgebreide samenvatting aan van het vak Marketingcommunicatiestrategie. Het boek is van Ko Floor, Fred van Raaij en Margot Bouwman. Het betreft de 7e, nieuwste druk. Ik heb de samenvatting geschreven in oktober 2017 en de samenvatting...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman