Uitgebreide samenvatting van Focus op strategie, 1e druk van D.P. Norton, R.S. Kaplan, A. Westendorp, Robert S. Kaplan en David P. Norton. ISBN: 9789025495282. Dit uittreksel van Focus op strategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als onde...
Uitgebreide samenvatting van CRM als integrale bedrijfsstrategie, 1e druk van T. Dolkens en W. Fassotte. ISBN: 9789075432312. Dit uittreksel van CRM als integrale bedrijfsstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het...
Uitgebreide samenvatting van Behandelingsstrategieen bij seksuele disfuncties, 1e druk van A. Brewaeys, M.W. Hengeveld en C.A.L. Hoogduin. ISBN: 9789031336425. Dit uittreksel van Behandelingsstrategieen bij seksuele disfuncties is met zorg samengesteld en...
Uitgebreide samenvatting van Concurrentiestrategie en marktdynamiek, 1e druk van R. Martens, P. Matthyssens en K. Vandenbempt. ISBN: 9789026725951. Dit uittreksel van Concurrentiestrategie en marktdynamiek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken ...
Uitgebreide samenvatting van Een praktische kijk op marketing en strategiemodellen , 2e druk van Yoursi Mandour en Marleen Bekkers. ISBN: 9789052617435. Dit uittreksel van Een praktische kijk op marketing en strategiemodellen is met zorg samengesteld en ...
Uitgebreide samenvatting van Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen, 1e druk van M. Bekkers, Y. Mandour en P. Waalewijn. ISBN: 9789052614953. Dit uittreksel van Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen is met zorg samengestel...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Strategies That Work, 2e druk van A. Goudvis en S. Harvey. ISBN: 9781571104816. Dit uittreksel van Strategies That Work is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet ...
Uitgebreide samenvatting van Ondernemingsstrategie, 5e druk van S Douma. ISBN: 9789001577025. Dit uittreksel van Ondernemingsstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Cost Management. Strategies For Business Decisions, 4e druk van F.H. Selto, R.W. Hilton en M.W. Maher. ISBN: 9780073526805. Dit uittreksel van Cost Management. Strategies For Business Decisions is met zorg samengesteld en is g...
Uitgebreide samenvatting van Strategie - Leve de diversiteit, 1e druk van Dany Jacobs. ISBN: 9789043009478. Dit uittreksel van Strategie - Leve de diversiteit is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Uitgebreide samenvatting van Taakgerichte strategieen, 1e druk van W.J. Reid. ISBN: 9789031319619. Dit uittreksel van Taakgerichte strategieen is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sameng...
Uitgebreide samenvatting van Communicatiebeleid en communicatiestrategie, 1e druk van H.J. Rebel. ISBN: 9789053525838. Dit uittreksel van Communicatiebeleid en communicatiestrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij he...
24 van de 65 mc vragen en de belangrijkste open vraag staan hier uitgewerkt. Deze vragen werden letterlijk in het tentamen gesteld. 3 mc vragen kwamen zelfs dubbel voor om extra punten te verdienen. Zeer bruikbaar dus.
Bij het vak Strategies and Places op de TU/e wordt sinds kort een tentamen gegeven. Deze samenvatting heb ik gemaakt voor de eerste ronde van dit tentamen. De samenvatting is een volledige samenvatting van het - De rationele stad / druk 4 (Castex, J.) - ...
Samenvatting van het gehele boek
Samenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
Engelse samenvatting van operations management van Slack 6e Editie Voorbeelden en afbeeldingen zitten in de samenvatting verwerkt, op chronologische volgoorde
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrate...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
De eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.