Moduleopdracht marketingcommunicatie. 'Schrijf een marketingcommunicatieplan voor een door jou geïdentificeerd knelpunt op het gebied van marketing van de organisatie. Dit knelpunt is (deels) op te lossen door de inzet van marketingcommunicatie.' Feedback...
(cijfer 9.0) Samenvatting Handboek Organisatie en Management hoofdstuk 1,2,3,5,10 en 11. Niet alle paragrafen komen aan bod. Er zijn verwijzingen naar bladzijdes uit het boek ter verduidelijking. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
Dit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 2 Inkoopmanagementproces. Dikgedrukte tekst betekent dat het een belangrijk gedeelte is.
Samenvatting over professioneel werken in de zorg. Deze samenvatting heb ik gemaakt voor de LOI opleiding persoonlijk begeleider Specifieke doelgroepen, maar is voor verschillende zorg opleidingen te gebruiken. Overzichtelijke samenvatting met veel opsommi...
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Personeelsmanagement druk 7. Het is hoofdstuk 1 Oude en nieuwe uitdagingen in personeelsmanagement uit deel 1 inleiding. Geschreven voor het vak HRM, opleiding Facility management.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 2 Marketingplanning en strategiebepaling uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 3 De aanleiding van je onderzoek. Geschreven voor het vak ONT. Opleiding Facility management.
Dit is de nieuwste (feb 2022) versie van de NCOI moduleopdracht Recruitment en Personeelsplanning. Alle onderdelen worden besproken: SPP-methodiek, interne en externe ontwikkelingen, rollen en verantwoordelijkheden, valkuilen en belemmeringen, verschil tus...
(cijfer 7,8) Deze samenvatting omvat het hele boek met uitzondering van hoofdstuk 4. Niet alle paragrafen zijn opgenomen in de samenvatting. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
(cijfer 7,8) In deze samenvatting zijn hoofdstuk 1 tot en met 7 opgenomen. Niet alle paragrafen komen aan bod. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
Inhoud: Beschrijving van de organisatie (kan je zelf aanpassen naar jouw eigen org.), hoe werkt SPP eigenlijk en in de huidige situatie?, analyse toekomstig gewenst personeelsbestand, HR3P-matrix en Gap-analyse gekoppeld aan de theorie en praktijk. Dit stu...
Samenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Strategische marketingplanning samenvatting 7e druk Karel Jan Alsem bijna hele boek. h1 t/m h12. Ik had een 7.4, dat moet jou ook lukken!
Wat: de nieuwste versie van recruitment en personeelsplanning van NCOI. Onderdelen: SPP methodiek uitgelegd, verantwoordelijkheden, knelpunten, strategische aanpak, relatie met bedrijf (zelf eenvoudig aan te passen) ontwikkeling en invloed, recruitment en ...
Het is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te ...
Dit is de moduleopdracht voor het afsluiten van de module Eventmanagement bij Schoevers. Bij het volgen van de HBO Bachelor Executive Officemanagement zal deze module in het tweede jaar gegeven worden. De eerste paar pagina's van dit document wordt een om...
Deze scriptie gaat over de wijze waarop een middelgroot expertisecentrum haar personeelsplanning beter kan inrichten. Het probleem: vraag en aanbod zijn vaak zo onvoorspelbaar, dat het steeds lastiger wordt om goede voorspellingen te doen met personeelsbez...
Een uitgebreide samenvatting met alles wat je nodig hebt voor Marketing & Strategie! model van Ansoff, marktpenetratie, marktontwikkeling, productontwikkeling, diversificatie, groeien, concurrentiestrijd, distributiekanaal, marketingplannings-proces, mar...
Samenvatting marketingstrategie alle vakken uit het eerste jaar met behulp van deze samenvattingen in één keer gehaald. Een uitgebreide samenvatting van marketingstrategie | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorb...