Een korte, heldere samenvatting van online marketing van Marjolein Visser.
Samenvatting van de hoofdstukken 3, 4, 5 en 7 van het boek Handboek Online Marketing van Patrick Petersen.
Een begripenlijst van het boek: Basisboek Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1, H3.2.4, H5, H9, H10
Samenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 & H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen.
Compleet met modellen. Deze samenvatting is in tekstvorm geschreven. Belangrijke woorden zijn cursief of cursief & dikgedrukt geschreven om op het einde gemakkelijk snel door te lezen.
Dit zijn de uitgewerkte oefentoetsen van het Basisboek online marketing, tweede druk. Van hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van de eerste 6 hoofdstukken van het basisboek online marketing, tweede druk.
Basisboek online marketing tweede druk
door Berend Sikkenga & Marjolein Visser
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Samenvatting van basisboek online marketing h12
Samenvatting H8 basisboek online marketing
Dit een een samenvatting van h10 van het Basisboek Online Marketing van Marjolein Visser. Alle kernpunten zijn erin verwerkt en randzaken zijn beschreven.
Goede samenvatting van het boek Handboek online marketing 4.0, 4e druk van Patrick Petersen. ISBN nummer: 9789491560705. Dit uittreksel van Handboek online marketing 4.0 is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document ...
Dit is een samenvatting van het modellenboek van Bart van der Kooi. Hierin staan allerlei modellen die toegepast kunnen worden op Social Media.
Uitgebreide samenvatting van Handboek online marketing, 3e druk van Patrick Petersen. ISBN: 9789491560286. Dit uittreksel van Handboek online marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Hoofdstukken 1 2 3 5 6 9
Uitgebreide samenvatting van Handboek Online Marketing, 2e druk van Patrick Petersen. ISBN: 9789013077346. Dit uittreksel van Handboek Online Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Uitgebreide samenvatting van Basisboek online marketing, 1e druk van Marjolein Visser en Berend Sikkenga. ISBN: 9789001788728. Dit uittreksel van Basisboek online marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studere...