Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: Moore. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
Dit is een boekverslag van Lies of Silence van Brian Moore. Inclusief titelverklaring, samenvatting, karakterbeschrijvingen, thematiek, plaats en tijd en perspectief. Daarnaast is er gebruik gemaakt van citaten uit het boek.
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 10 (H4 wordt deels behandeld) van het boek 'Statistiek in de praktijk' , geschreven door David S. Moore en George P. McCabe. Deze hoofdstukken zijn tentamenstof voor het vak statistische modellen 1 en ...
Summary of the article 'Reasoning about competitive reactions: evidence from executives' by Montgomery, Chapman Moore & Urbany (2005) Course: Strategic Decision-Making in Marketing Note from the professor: focus on sections 1, 2, 3 and study 1. Therefore...
Samenvatting van het boek Moore, McCabe & Craig met een korte recap op blok 1.3 (statistiek eerstejaars) en de hoofdstukken voor blok 2.2 (statistiek tweedejaars).
Hierin de samenvatting van het boek van Moore, die gekend wordt geacht tijdens het tentamen van blok 1.3: Statistiek.
Dit is een kort en bondig overzicht van alle primaire teksten uit het boek "Voordeel van de twijfel" van Tim de Mey voor het eindexamen Filosofie VWO. Het is vooral handig als overzicht om de rode draad en de belangrijkste kernpunten te herkennen in de tek...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen grove samenvatting van de Hoofdstukken 3, 6, 8 ,10, 12, 16, 17, 19, 20
Hierbij mijn samenvatting voor het vak statistiek 1B, het betreft de hoofdstukken 5 t/m 8 uit het boek Introduction to the Practice of Statistics.
Summary of the complete book Crossing the chasm by Geoffrey Moore. Crossing the chasm is the bible for entrepreneurial marketing. It tells us how to cross the chasm. In others words, how to reach the mainstream customer. In the end that's where we want to...