Samenvatting van marketing uit het boek van Kotler
Dit is een overzichtelijke samenvatting van de behandelde leerstof in het vak management&marketing van de studie bedrijfs- en consumentenwetenschappen, gegeven op de Universiteit van Wageningen. De stof is gebaseerd op het boek Marketing Management van Kot...
Marketing de essentie 10e editie van Kotler, Armstrong, Borchert en Van der Hoek Overzichtelijke samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 6 en een deel van hoofdstuk 7
Marketing de essentie HS 1
Samenvatting over de basis van marketing. Informatie uit principles of marketing van Kotler. Alle informatie die je nodig bent voor de marketing toets in het eerste jaar van de Hotelschool Leeuwarden
Deze samenvatting bevat alle aantekeningen uit mijn lessen marketing, informatie uit extra kennisclips en is gebaseerd op het boek Kotler, et al., Marketing for Hospitality and Tourism 6th edition.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.
Samenvatting van het boek Inleiding marketing van Philip Kotler en Gary Armstrong. Paragrafen uit hoofdstuk 1, 3, 7, 8, 11, 12 en 17.
Duidelijke samenvatting inclusief figuren en tabellen van de bijbehorende site PearsonMylab. De samenvatting is overzichtelijk opgebouwd. Bespaar hiermee geld, de nieuwprijs van het boek is namelijk 60 euro.
Samenvatting van het boek Marketing en Ondernemen. Hoofdstukken: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 20
samenvatting van de volgende hoofdstuken: 1,2,3,5,7,8,9,11,12,14,18,20
A summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Dit is een samenvatting van het boek Marketing De Essentie, van de hoofdstukken 1, 3, 6, 7 en 8.
Hierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Overzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Een duidelijk marketing samenvatting uit het boek Principes van Marketing van Philip Kotler. Alle definities worden uitgelegd en alles wordt in duidelijke taal uitgelegd.
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt vee...