Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: Creative business. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
Dit is een samenvatting van het vak bronnenonderzoek. ik heb hierbij alle informatie uit de hoorcolleges/slides gebruikt en wat extra dingen toegevoegd en voorbeelden genoemd. En het is niet een hele lange samenvatting maar wel echt alles staat erin en is ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Bronnenonderzoek Geen boek door geenIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik studeer creative business aan het sax...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Marketingcommunicatie in 14 Stappen door Guy van Liempt en Gert KootIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) de bijbehorende reader en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf i...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Hoorcollege Communicatie Media en publiek door C. de boer en S. BrenneckeIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) de bijbehorende reader en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf i...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Hoorcollege PsychologieIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de bijbehorende reader (storytelling het filmverhaal) uitgebreid uitgewerkt. Omdat ik fysiek bij alle colleges aanwezig ben geweest heb ik ook de voorbeelden die nergens anders worden genoemd verwerkt ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Storytelling HoorcollegeIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de bijbehorende reader uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf in 1 keer een goe...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Kunst en beeld/FilmgeschiedenisVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit document is een samenvatting van alle hoorcolleges en kennisclips van het vak Media-effecten. Dit vak krijg je in leerjaar 1 kwartiel 3 op de opleiding Creative Business (Media, informatie en communicatie)
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Media-effectenIn dit document staan alle kennisclips en hoorcolleges van het vak Inleiding marketing van kwartiel 1.3 samengevat. Al het informatie komt grotendeels overeen met het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding marketingDit is een eindscriptie voor Creative Business van Saxion. Probleem: een grote landelijke theaterorganisatie maakt een potje van de interne communicatie waardoor er van alles mis gaat. Oplossing: het ontwerp van een intranet om de interne communicatie te v...
Saxion / Commerciële Economie / Scriptie creative business verbeteren interne communicatieDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaDit document bevat alle stof die je nodig heb voor je ondernemerschap tentamen aan de HvA in het 1ste jaar. Deze samenvatting bestaat uit de belangrijkst stof inclusief afbeeldingen uit colleges en het boek. Er staan voorbeelden gegeven met de juiste antwo...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Ondernemerschap in hoofdlijnenAlle werkcollege van de HvA samengevoegd met de inhoud uit het boek. Voor de studie Creative Business 2e jaar 1e semester
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Recht van de creative industrie Recht in de creatieve industrieDANKZIJ DEZE SAMENVATTING HEB IK EEN 8,3 VOOR MIJN TENTAMEN! Deze samenvatting bestaat uit complete informatie die worden ondersteund door overzichtelijke diagrammen, tabellen en visuals, ook zitten er handige ezelsbruggetjes in en zijn de belangrijke woor...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageDit is een volledige samenvatting van het boek Contentmarketing 1e druk van Suzanne de Bakker. Dit boek moet je kennen voor het tentamen Contentmarketing tijdens de specialisatie Digitale Media in het 2e jaar van de studie Creative Business aan de Hogescho...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmarketing Contentmarketing door Suzanne de BakkerDit verslag is gemaakt voor het vak Onderzoek: Inspiration van het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Hiervoor is een 8,1 behaald. Het verslag is helemaal compleet en zou je dus goed als voorbeeld en informatieb...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie /Dit verslag is gemaakt voor het vak Onderzoek: Ideation in het eerste jaar van Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Het verslag is helemaal compleet en zou je kunnen gebruiken als voorbeeld en informatiebron voor je eigen verslag. Het behaald...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business /Dit is mijn portfolio voor het vak Tekstschrijven - Achtergrond in jaar 1 van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Ben je even je inspiratie kwijt? Of lukt het je niet een begin te maken? Dan zal dit portfolio je vast op weg help...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Tekstschrijven AchtergrondDit is een samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van het boek Hooked van Nir Eyal en Ryan Hoover. Dit boek is tentamenstof voor het vak Beïnvloedingspsychologie in het tweede jaar van specialisatie 'Digitale Media' van de opleiding Creative Busines...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Beïnvloedingspsychologie Hooked door Nir Eyal en Ryan HooverDit is een samenvatting van het boek 'Recht in de Creatieve Industrie'.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Recht in de Creatieve IndustrieDit is een samenvatting van het eerste deel uit het boek Recht in de Creatieve Industrie
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Recht in de Creatieve Industrie Recht in de creatieve industrie