Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: Consumer Behaviour. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
Summary of all the compulsory literature of the course Consumer Behaviour and Marketing Action (CM2072), which is an elective provided by the International Bachelor of Communication and Media. Includes chapters 1-5, 8-10 of Solomon's book 'Consumer Behavio...
Notes of all the compulsory lectures of the course Consumer Behaviour and Marketing Action (CM2072) of the International Bachelor of Communication and Media. Includes all the lectures given by lecturer Petra Tenbult in week 1-8: Introduction, Consumer Deci...
Notes of all the compulsory lectures and knowledge clips of the course Consumer Behaviour/Consumer Behavior, (6314M0159Y). This is a mandatory course for both tracks, Digital Marketing and Consumer Marketing. Both are specialisation tracks of the MSc Busin...
(cijfer 8.2) Deze samenvatting is geschreven voor het vak OE104 Customer Behaviour en bestaat uit de hoofdstukken 1,2,3,4,5,6,7,8,10 blz. 419-436,11 en 12 blz. 508-514. De samenvatting is in het Engels met hier een daar een Nederlandse toevoeging ter verdu...
Concise summary of the material that students need to know for the final exam of the Multicultural Consumer Behaviour elective at THUAS. Material was taken from the book and the slides. I scored a 9.6 on the exam by memorizing this summary.
A complete summery of all articles from consumer behaviour. Including WEEK 1 - RED BULL GIVES YOU WINGS FOR BETTER OR WORSE: A DOUBLEEDGED IMPACT OF BRAND EXPOSURE ON CONSUMER PERFORMANCE - BRASEL & GIPS - THE IMPACT OF INCOMPLETE TYPEFACE LOGOS...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 5 van het boek.
Een uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 16 van het boek.
Summary of TU/e basic course Buying Behaviour and Innovation, extensive summary including the Book Consumer Behaviour and the Book Multivariate Analysis (MDS & CA) and the articles assigned during lecture.