Uitgebreide samenvatting van het vak Koop en consumentenkoop. Door middel van deze samenvatting heb ik een 8.2 op mijn tentamen gehaald. Tevens vaak verkocht via Stuvia.nl
Hanzehogeschool Groningen / HBO Rechten / Privaatrecht (koop- en consumentenkoop) Koop en consumentenkoopSamenvatting Consumentengedrag 1A Commerciële economie 1e jaar, hoofdstuk 1 t/m 6 & 17
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting consumentengedrag 1B hoofdstuk 7 t/m 12 Commerciële economie 1e jaar
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszUitgebreide samenvatting van Praktisch Consumentenrecht, van Mr. H.M. Liedekerken, de eerste druk. De Overeenkomst op Afstand (5.1, 5.2 en 5.3) is verouderd en is in de samenvatting vervangen door de huidige wetgeving.
Saxion / Bedrijfskunde MER / Consumentenrecht Praktisch Consumentenrecht door Mr HM LiedekerkenSamenvatting van het boek Consumentengedrag van Solomon van hoofdstuk 1 tm h9 en h13
Fontys Hogescholen / International Business and Languages / Consumentengedrag Consumentengedrag door SolomonUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis door André WeberVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenComplete samenvatting van het vak Consumentenrecht uit de master Privaatrechtelijke rechtspraktijk aan de UvA. Stof gerangschikt per week, onderverdeeld in alle relevante jurisprudentie, gevolgd door een samenvatting van de voorgeschreven stof. Inclusief z...
Universiteit van Amsterdam / Privaatrecht / Consumentenrecht Handboek Consumentenrecht door EH Hondius, GJ RijkenDit is een samenvatting van het boek Business door Bovee, waarin de belangrijkste begrippen uit het boek worden beschreven. De hoofdstukken die worden behandeld zijn hoofdstuk 1 t/m 3, 5 en 9 t/m 13.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Inleiding bedrijfs- en consumentenwetenschappen Business door BoveDit is een overzichtelijke samenvatting van de behandelde leerstof in het vak management&marketing van de studie bedrijfs- en consumentenwetenschappen, gegeven op de Universiteit van Wageningen. De stof is gebaseerd op het boek Marketing Management van Kot...
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Management & Marketing Marketing Management door Kotler and KellerUitgebreide samenvatting voor het vak consumentengedrag, samenvatting aan de hand van het boek en de uitleg in de lessen. Powerpoints uit lessen 1, 2 en 3.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske NederstigtUitgebreide samenvatting van het boek: Consumentengedrag: de basis
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis door Andre Webersamenvatting consumentenrecht block 2.1
Zuyd Hogeschool / International Business / Consumenten recht Lesbrieven Blackboardin deze samenvatting staat uitgebreid beschreven hoe je een eenvoudig model construeert van het koopgedrag van consumenten, welke invloed culturele sociale en psychologische factoren hebben. Ook staat er in wat voor soorten koopgedrag is en deze worden bes...
Hogeschool Inholland / Business Studies / marketing Principes van marketing door Philip KotlerSamenvatting van het vak Consumentengedrag en beïnvloeding
Hogeschool van Amsterdam / Toegepaste Psychologie / Consumentengedrag en beïnvloeding Influence Science and practice 5th ed door Cialdini, R.B. (2009).Samenvatting van het Engelse boek; Consumentengedrag en beïnvloeding
Hogeschool van Amsterdam / Toegepaste Psychologie / Consumentengedrag en beïnvloeding Influence Science and practice door Influence: Science and practice (5th ed.).Hoofdstukken 1, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door A.T.A.M. Nederstigt, Th.B.C. PoieszVan de 580 bladzijdes uit het boek, heb ik een uitgebreide samenvatting gemaakt en teruggebracht tot 128 pagina's (inclusief inhoudsopgave en afbeeldingen). Succes met studeren!
Windesheim / Communicatie /Samenvatting van de hoofdstukken 3 en 4 uit het boek Global Marketing and Advertising van Marieke de Mooij.
Hogeschool Utrecht / Communicatiesystemen / Marketing Global Marketing and Advertising door Marieke de MooijSamenvatting van twee hoofdstukken over culturele waarden en gedrag t.o.v. consumentengedrag en marketing.
Hogeschool Utrecht / Communicatiesystemen / Culturele Waardensamenvatting lesbrief vervoer havo 5
economie