Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: CRM visie. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek eventmanagement, tweede herziene druk. Het is hoofdstuk 7 Accountmanagement. Geschreven voor het vak Eventmanagement, semesteronderwijs Facility management HIB en minor Eventmanagement.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / eventmanagement basisboek eventmanagement door Gabriëlle Kuiper & Danique KampSamenvatting van complete collegestof van CRM. Onderdeel van Factory Minor Storytelling & Experience, Leisure & Events Management aan Breda University of Applied Sciences.
Breda University of Applied Sciences / Leisure & Events Management / Factory Minor Storytelling & ExperienceSamenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting voor het eerste jaars tentamen Cross Cultural Management, Business Studies te InHolland.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Cross Cultural Management Intercultureel Management door Susan C. Schneider & Jean-Louis BarsouxIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim di...
Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement Customer Relationship Management door Ed PeelenUitgebreide samenvatting van CRM als integrale bedrijfsstrategie, 1e druk van T. Dolkens en W. Fassotte. ISBN: 9789075432312. Dit uittreksel van CRM als integrale bedrijfsstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het...
CRM als integrale bedrijfsstrategie door T. Dolkens, W. FassotteVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van CRM in de praktijk, 1e druk van Sjors van Leeuwen. ISBN: 9789052617671. Dit uittreksel van CRM in de praktijk is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samen...
CRM in de praktijk door Sjors van Leeuwen