Uitgebreide samenvatting van Interculturele communicatie, 2e druk van Carlos Nunez, Raya Nunez en Laura Popma. ISBN: 9789023246190. Dit uittreksel van Interculturele communicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het s...
Uitgebreide samenvatting van De media-explosie, 4e druk van Kees van Wijk. ISBN: 9789039526415. Dit uittreksel van De media-explosie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Interne communicatie voor de professional, 3e druk van Erik Reijnders. ISBN: 9789023248972. Dit uittreksel van Interne communicatie voor de professional is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij he...
Uitgebreide samenvatting van Presenteren, 4e druk van Judith Kat, Inge Ville en Cees Braas. ISBN: 9789001774431. Dit uittreksel van Presenteren is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samen...
Uitgebreide samenvatting van Persoonlijke kwaliteit, 3e druk van M.A.J. Deveer, Y.H. Gramsbergen-Hoogland en M.G. Leezenberg. ISBN: 9789001774202. Dit uittreksel van Persoonlijke kwaliteit is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning...
Uitgebreide samenvatting van Zakelijke communicatie Mondeling, 1e druk van K. Knispel, D. van Zand en A. Rogier. ISBN: 9789043012041. Dit uittreksel van Zakelijke communicatie Mondeling is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bi...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Internal branding 2.0, 2e druk van Luc van Beers en Gaby Nedeski. ISBN: 9789013090956. Dit uittreksel van Internal branding 2.0 is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is c...
Uitgebreide samenvatting van Gesprekken in organisaties, 4e druk van Y. Gramsbergen-Hoogland en H. van der Molen. ISBN: 9789001706258. Dit uittreksel van Gesprekken in organisaties is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het...
Uitgebreide samenvatting van Tekstanalyse, 2e druk van Peter Jan Schellens en Michaël Steehouder. ISBN: 9789023246817. Dit uittreksel van Tekstanalyse is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Uitgebreide samenvatting van Basisprincipes van communicatie , 3e druk van Patricia Jansen en Klaas Wiertzema. ISBN: 9789043016162. Dit uittreksel van Basisprincipes van communicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij ...
Uitgebreide samenvatting van Hoofdstukken uit de Europese Codificatiegeschiedenis, 3e druk van J.H.A. Lokin en W.J. Zwalve. ISBN: 9789054547785. Dit uittreksel van Hoofdstukken uit de Europese Codificatiegeschiedenis is met zorg samengesteld en is goed te...
Uitgebreide samenvatting van Toegepast communicatieonderzoek, 1e druk van G. Van Der Kaap. ISBN: 9789085062172. Dit uittreksel van Toegepast communicatieonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boe...
Uitgebreide samenvatting van Zelfmanagement, 2e druk van S. Brakkee. ISBN: 9789001712228. Dit uittreksel van Zelfmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Zakelijke Communicatie 2, 5e druk van Dennis Janssen en F. Jansen. ISBN: 9789001432522. Dit uittreksel van Zakelijke Communicatie 2 is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek ...
Uitgebreide samenvatting van Elementaire communicatie, 3e druk van A.C.J.M. Olsthoorn en J.H. van der Velden. ISBN: 9789006815122. Dit uittreksel van Elementaire communicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stude...
Uitgebreide samenvatting van Global Marketing And Advertising, 3e druk van M. de Mooij. ISBN: 9781412970419. Dit uittreksel van Global Marketing And Advertising is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek ...
Uitgebreide samenvatting van Journalistiek schrijven voor krant en vakblad, 2e druk van Hans Donkers en J. Willems. ISBN: 9789062833368. Dit uittreksel van Journalistiek schrijven voor krant en vakblad is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ...
Uitgebreide samenvatting van Mind the gap, 2e druk van Jaap van der Grinten. ISBN: 9789059316058. Dit uittreksel van Mind the gap is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Media, cultuur & burgerschap, 3e druk van L. van Zoonen. ISBN: 9789055892266. Dit uittreksel van Media, cultuur & burgerschap is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is com...
Uitgebreide samenvatting van Media en publiek, 7e druk van C. de Boer, S. Brennecke en Swantje Brennecke. ISBN: 9789047301165. Dit uittreksel van Media en publiek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boe...