Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 7 bedrijfsprocessen organiseren uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf? Geschreven voor het vak MFO2.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 7 bedrijfsprocessen organiseren uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf? Geschreven voor het vak MFO2.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 5 De meetbaarheid van facility management. §5.6 en §5.7 zit NIET bij de samenvatting.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 5 De meetbaarheid van facility management. §5.6 en §5.7 zit NIET bij de samenvatting.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 6 Bedrijfsprocessen besturen uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf? Geschreven voor het vak MFO2.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 6 Bedrijfsprocessen besturen uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf? Geschreven voor het vak MFO2.
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemen met informatie; informatiekunde druk 9. Het is hoofdstuk 3 Bedrijfsprocessen in beeld uit deel 1 Bedrijven in actie.
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemen met informatie; informatiekunde druk 9. Het is hoofdstuk 3 Bedrijfsprocessen in beeld uit deel 1 Bedrijven in actie.
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemen met informatie; informatiekunde druk 9. Het is hoofdstuk 2 Informatievoorziening uit deel 1 Bedrijven in actie. Geschreven voor het vak ICT.
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemen met informatie; informatiekunde druk 9. Het is hoofdstuk 2 Informatievoorziening uit deel 1 Bedrijven in actie. Geschreven voor het vak ICT.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemen met informatie; informatiekunde druk 9. Het is hoofdstuk 1 Organisaties werken dankzij informatie uit deel 1 Bedrijven in actie.
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemen met informatie; informatiekunde druk 9. Het is hoofdstuk 1 Organisaties werken dankzij informatie uit deel 1 Bedrijven in actie.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 10 Bedrijfskundige methoden en technieken uit deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 10 Bedrijfskundige methoden en technieken uit deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 9 De bedrijfskundige professional uit deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 9 De bedrijfskundige professional uit deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 5 Strategisch management voor het bedrijf uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 5 Strategisch management voor het bedrijf uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 9 Onderzoekskwaliteit. Geschreven voor het vak ONT, opleiding facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 9 Onderzoekskwaliteit. Geschreven voor het vak ONT, opleiding facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 17 Conclusies, discussie en aanbevelingen. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 17 Conclusies, discussie en aanbevelingen. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 12 Het veld in: enquêtes en interviews afnemen. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 12 Het veld in: enquêtes en interviews afnemen. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 11 Operationaliseren. De samenvatting bevat 11.3 niet. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 11 Operationaliseren. De samenvatting bevat 11.3 niet. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 10.1 Populatie en steekproef. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 10.1 Populatie en steekproef. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 7 Kwantitatieve methoden van dataverzameling. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 7 Kwantitatieve methoden van dataverzameling. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 4 Het verkennen van de bedrijfsomgeving uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 4 Het verkennen van de bedrijfsomgeving uit deel 2 Hoe werkt een bedrijf?
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 6.5 Guest journey en touchpoints. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 6.5 Guest journey en touchpoints. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 6 De toegevoegde waarde van facility management. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 6 De toegevoegde waarde van facility management. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 4 Hospitality beyond the Industry's borders (Hospitality buiten de grenzen van de branche). Deze samenvatting bevat paragraaf 4.4 niet.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 4 Hospitality beyond the Industry's borders (Hospitality buiten de grenzen van de branche). Deze samenvatting bevat paragraaf 4.4 niet.