Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 3 The hospitality industry. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 3 The hospitality industry. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 4 De facilitaire organisatie. Het bevat de volgende paragrafen: 4.1-4.3, 4.4.1, 4.4.3, 4.5, 4.7, 4.9 en 4.11. Dit zijn de paragrafen voor de tentamenstof voo...
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 4 De facilitaire organisatie. Het bevat de volgende paragrafen: 4.1-4.3, 4.4.1, 4.4.3, 4.5, 4.7, 4.9 en 4.11. Dit zijn de paragrafen voor de tentamenstof voo...
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 1 Wat is facility management? Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 1 Wat is facility management? Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 2 Adding value to the hospitality experience. Het betreft paragraaf 1 en 2.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 2 Adding value to the hospitality experience. Het betreft paragraaf 1 en 2.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 1 The concept of hospitality. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 1 The concept of hospitality. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 3 De ondersteunende processen in bedrijven van deel 1 Wat is een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 3 De ondersteunende processen in bedrijven van deel 1 Wat is een bedrijf?
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 2 de werkomgeving. 2.3 zit niet in de samenvatting, want die hoefde ik niet te leren voor de opleiding Facility management bij het vak KFM.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 2 de werkomgeving. 2.3 zit niet in de samenvatting, want die hoefde ik niet te leren voor de opleiding Facility management bij het vak KFM.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 8 Kwalitatieve methoden van dataverzameling. Geschreven voor het vak ONT, opleiding facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 8 Kwalitatieve methoden van dataverzameling. Geschreven voor het vak ONT, opleiding facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 2 De primaire processen in bedrijven van deel 1 Wat is een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 2 De primaire processen in bedrijven van deel 1 Wat is een bedrijf?
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 3 De dynamiek rond de werkomgeving. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 3 De dynamiek rond de werkomgeving. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Alle tentamenstof van het vak ONT van het boek Wat is onderzoek? 6de druk van de hoofdstukken 1 t/m 6. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Alle tentamenstof van het vak ONT van het boek Wat is onderzoek? 6de druk van de hoofdstukken 1 t/m 6. Geschreven voor het vak ONT, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 3 De aanleiding van je onderzoek. Geschreven voor het vak ONT. Opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Het gaat om hoofdstuk 3 De aanleiding van je onderzoek. Geschreven voor het vak ONT. Opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting over het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Hoofdstuk 1 Waarom doe je onderzoek? Geschreven voor het vak ONT. Opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting over het boek Wat is onderzoek? 6de druk. Hoofdstuk 1 Waarom doe je onderzoek? Geschreven voor het vak ONT. Opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 10 Bedrijfskundige methoden en technieken van deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige? De samenvatting bevat alleen 10.1.1 Wat is bedrijfskundig onderzoek?, 10.1.2 Regulatie...
Dit is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde integraal druk 3. Het is hoofdstuk 10 Bedrijfskundige methoden en technieken van deel 3 Hoe werkt een bedrijfskundige? De samenvatting bevat alleen 10.1.1 Wat is bedrijfskundig onderzoek?, 10.1.2 Regulatie...
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 7 Facilitair onderzoek. Geschreven voor het vak ONT.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility management druk 2. Het gaat over hoofdstuk 7 Facilitair onderzoek. Geschreven voor het vak ONT.
Dit is een uitgebreid scriptie over de wijze waarop je interne klanttevredenheid kunt meten en verbeteren. Het is een adviesrapport voor de afdeling Hospitality & Logistiek van een zorginstelling. De belangrijkste kernbegrippen zijn: 'klanttevredenheid en ...
Dit is een uitgebreid scriptie over de wijze waarop je interne klanttevredenheid kunt meten en verbeteren. Het is een adviesrapport voor de afdeling Hospitality & Logistiek van een zorginstelling. De belangrijkste kernbegrippen zijn: 'klanttevredenheid en ...
Dit is een samenvatting van het boek 'evenementenlogistiek' van Maarten van Rijn en Dick van Damme. Elk hoofdstuk begint op een nieuwe pagina om het een beetje meer overzichtelijk te maken. Ik heb zelf alleen deze samenvatting gebruikt om te leren voor de ...
Dit is een samenvatting van het boek 'evenementenlogistiek' van Maarten van Rijn en Dick van Damme. Elk hoofdstuk begint op een nieuwe pagina om het een beetje meer overzichtelijk te maken. Ik heb zelf alleen deze samenvatting gebruikt om te leren voor de ...
Dit is een samenvatting van het boek Toegepaste organisatiekunde van Peter Thuis. In deze samenvatting staan de hoofdstukken 1 t/m 5 en 7 t/m 11 + het 7S model zo compact en in goed te volgen taal geschreven. Zelf heb ik alle informatie voor de toets uit ...
Dit is een samenvatting van het boek Toegepaste organisatiekunde van Peter Thuis. In deze samenvatting staan de hoofdstukken 1 t/m 5 en 7 t/m 11 + het 7S model zo compact en in goed te volgen taal geschreven. Zelf heb ik alle informatie voor de toets uit ...