Deze scriptie is geschreven voor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting Marketing,. Hoofdvraag: Hoe kan ervoor worden gezorgd dat mediabureaus native advertising vaker inzetten in de digitale mediastrategie? Bijgaand ook het PVA en de powerpoint presentatie ter verdediging van de scriptie.
Plan van aanpak ter uitvoering van mijn scriptie omtrent native advertising. Besproken wordt: inleiding, aanleiding onderzoek, probleemanalyse, hoofd- en deelvragen, doelstelling onderzoek, theoretisch kader en methodologie. Dit onderzoek is uitgevoerd voor de...
Hogeschool Inholland / Business Studies / MarketingVoor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting Marketing, is deze scriptie geschreven omtrent Native Advertising. Hierbij is zowel kwalitatief als kwanitatief onderzoek verricht d.m.v. interviews (incl. codering) en enquêtes. Hoofdvraag: Hoe kan er voo...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Scriptie MarketingPowerpoint presentatie gemaakt ter verdediging van mijn scriptie. Werd beoordeeld als inhoudelijk zeer goed en creatief. Onderwerp scriptie was native advertising en deze werd beoordeel met een 8. Afstudeerrichting: Marketing.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing
Goede opzet, zeer handig als leidraad