Een samenvatting van het boek, samenvatting van de leerdoelen en twee oefententamens. De stof komt uit de boeken boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6).
4 documenten
|41 pagina's
(1/2) Een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en Merk(2/2) Nog een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en MerkOm op de HvA het vak Communicatie en Merk te halen moet je aan een deze leerdoelen kennen. De stof uit de leerdoelen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en merkSamenvatting van het boek Kiezen voor Communicatie van Peter 't Lam en Paula Zweekhorst, 1e druk. Hoofdstukken 1, 2, 3 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en Merk