Dit is een samenvatting van het opleidingsonderdeel 'Methoden van communicatieonderzoek', gegeven aan de universiteit Antwerpen. Deze samenvatting bevat alle theorie die te kennen valt voor het examen. De gastlessen zijn niet inbegrepen in deze samenvattin...
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Methoden van communicatieonderzoekDeze samenvatting omvat alle leerstof die je moet kennen voor het examen 'Media: publiek en effecten', gegeven aan Universiteit Antwerpen. Namelijk, de inhoud van de slides en aanvullingen. Alle lessen worden behandeld.
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen /Dit is een samenvatting voor het opleidingsonderdeel 'Kwantitatieve onderzoeksmethoden'. Het omvat alle inhoud die te kennen is voor het examen (slides, notities, oefeningen). Enkel H13 ( Analyse (Repeated) Cross-sections & Longitudinale Gegevens) is niet ...
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen /Volledige samenvatting van het vak Media-Effecten (slides, notities en boek) gegeven in het academiejaar 2022-2023 door prof. Rousseau en prof. Maes . Alle lessen worden behandeld.
KU Leuven / Communicatiewetenschappen / Media-effecten Media effects advances in theory and research derde drukVolledige samenvatting van het vak Mediacultuur (slides, notities en papers) gegeven in het academiejaar 2022-2023 (Stef Aupers). Elk les van dit academiajaar werd uitgebreid uitgeschreven en de papers worden hierin samengevat.
KU Leuven / Communicatiewetenschappen / MediacultuurIn dit document staat elke examenvraag volledig uitgeschreven voor het vak Media-ethiek. Bij de laatste hoofdstukken staat er vaak veel uitleg. Dit zijn de essay vragen van het examen. Ik heb er een paar uitgekozen die ik volledig begreep en die heb ik dan...
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Media-ethiekVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van de powerpoints, eigen notities en de lessen. End Note wordt ook helemaal uitgelegd, met duidelijke uitleg erbij. Het oefenen van End Note is zeker nodig (helpt ook bij papers en groepswerken), maar het is handig als je het direct onder de...
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Inleiding Wetenschappelijk WerkDit zijn alle termen en definities die je moet kennen voor het vak Media-ethiek. Samen met het andere document had ik een 17/20. Ze vraagt een stuk of drie definities!
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Media-ethiekUitgebreide samenvatting van het vak organisatiepsychologie aan de Universiteit van Antwerpen, academiejaar 21-22. Richting: master strategische communicatie. Notities van powerpoints en dergelijke zijn er in verwerkt. Ik behaalde zelf een 18/20.
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / organisatiepsychologieHallo! Dit is mijn samenvatting van sociologie van media en ICT. Ik heb me vooral gefocust op wat er in de cursus staat maar tegelijk ook de powerpoint er in verwerkt. De oefeningen vind je er ook in terug. Veel succes!
KU Leuven / Communicatiewetenschappen / Sociologie van Media & ICT Cursus Sociologie van Media & ICT door Jan BoesmanDit is mijn samenvatting van communicatiewetenschap. Ik heb me vooral gebaseerd op de cursus en terwijl ook de powerpoint er in verwerkt. Ik heb de lessen opnieuw bekeken en de extra voorbeelden/uitleg erbij genoteerd. Ik hoop dat dit een goede hulp kan zi...
KU Leuven / Communicatiewetenschappen / Communicatiewetenschap Cursus Communicatieschap door Steven EggermontDit is een samenvatting van de cursus zelf (Wijsbegeerte van Tim Heysse), waarin ook de notities van de les zijn verwerkt. Zelf heb ik tijdens het studeren wel de dia's erbij genomen als extra onderbouwing. Ik vond het boek vrij toegankelijk maar de hoev...
KU Leuven / Communicatiewetenschappen / Wijsbegeerte Wijsbegeerte door Tim HeysseDit is een uitgebreide samenvatting van het vak Visuele cultuur aan de VUB. het vak werd gegeven door Liesbeth de Vijver in de richting Communicatiewetenschappen BA1. Ik zelf had door enkel van deze samenvatting te leren een 16/20 dus normaal gezien zou je...
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Visuele CultuurHoofdstuk 2 en 8 van het boek Communicatiewetenschappen in perspectief van Stijn Joye en Jan Loisen van VUB en Ugent. Gebaseerd op het boek de slides en lesnotities.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Communicatiewetenschappen 1 Communicatiewetenschappen in perspectief door Stijn Joye Jan LoisenHoofdstuk 1 van het boek Communicatiewetenschappen in perspectief van Stijn Joye en Jan Loisen van VUB en Ugent. Gebaseerd op het boek de slides en lesnotities.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Communicatiewetenschappen 1 Communicatiewetenschappen in perspectief door Stijn Joye Jan LoisenDit is een samenvatting van de slides, de lessen en het boek. Normaal bevat deze alle informatie die je moet kennen voor het vak. Ze telt in totaal 114 pagina's.
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Gezondheidscommunicatie Gezondheidsvoorlichting en Gedragsverandering een planmatige aanpakEen samenvatting in doorlopende tekst van alle te kennen teksten voor Digital Marketing Industries (DMI) van prof. Nanouk Verhulst, m.u.v. tekst 4B. Deze zal later aangevuld worden. Samengevatte teksten: - 2A: The Culture of Connectivity van Dijck (...
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Digital Marketing IndustriesDit document bevat de volledige samenvatting van de lessen van het vak Nieuws en Journalistiek, gegeven op de Faculteit Sociale Wetenschappen op de Universiteit van Antwerpen. Het gaat om een samenvatting gemaakt in het academiejaar 2020-2021. De lessen we...
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Nieuws en JournalistiekEen samenvatting van de hoorcolleges van het vak Merkenstrategie van prof. Fons Van Dyck, incl. lesnotities (geen gastcolleges)
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / MerkenstrategieEen Nederlandstalige samenvatting van de 4 teksten uit de reader: - 10 Principles of Modern Marketing Lewnes & Keller - Are Big Brands Dying? Sharp et al. - New Brands and Acquiring New Buyers Romaniuk & Sharp - Top Five Business Metrics to Tra...
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Merkenstrategie