Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: principles. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
This document contains all the slides with extensive notes of the 'marketing planning' course taught by prof. Kotschedoff in 2020. This document is NOT a summary. All notes provided in the online lectures are almost literally written out. It includes not...
KU Leuven / Handelswetenschappen / Marketing PlanningPrinciples of marketing summary given by Paul Nchu Ngang in IBS1. I Had 16/20 on the exam. Good luck.
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / MarketingThis is a full summary of the course 'Principles of Marketing' in the first year of IBS. It is possible that the material has changed this year, so you better check my summary before starting to learn it. It includes: All theory seen in class ...
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing (IBS1)Principles of Marketing, Chapter 20 Summary - Social responsibility and ethics
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 14 Summary - Engaging customers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 8 Summary - Products, Services and brands: building customer value
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenPrinciples of Marketing, Chapter 7 Summary - Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 5 Summary - Consumer Markets & Buyer Behavior
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 4 Summary - Managing marketing information to gain customer insight.
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of Marketing door Philip KotlerPrinciples of Marketing, Chapter 3 Summary - Analyzing the marketing environment
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of Marketing door Philip KotlerPrinciples of Marketing, Chapter 2 Summary - Company and Marketing strategy: building customer relationships.
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 1 Summary - Creating and capturing consumer value
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Economics - IBS - 1ST Year Personal Score: 16/20
Karel de Grote Hogeschool / Business Management (International Business) / Principles of Economics Essential Economics for Business door John Sloman & Elizabeth JonesPrinciples Of Marketing compleet samengevat. Het betreft de 14e druk door G. Armstrong en P. Kotler. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principles of Ecotoxicology compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door C.H. Walker, S.P. Hopkin en R.M. Sibly. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principles of Ecotoxicology door C.H. Walker, S.P. Hopkin, R.M. SiblyAdvertising: Principles and Practice compleet samengevat. Het betreft de 7e druk door William D. Wells, John Burnett en Sandra Moriarty. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Advertising Principles and Practice door William D. Wells, John Burnett, Sandra MoriartyPrinciples of Corporate Finance compleet samengevat. Het betreft de 9e druk door S.C. Myers, F. Allen en R.A. Brealey. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principles of Corporate Finance door S.C. Myers, F. Allen, R.A. BrealeyPrinciples And Practice Of Marketing compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door J. Blythe. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principles And Practice Of Marketing door J. Blythe