Uitgebreide samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van het boek 'Principes van Marketing'.
Odisee / Bedrijfsmanagement / Basisprincipes Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongZeer goede samenvatting van de eerste twee hoofdstukken van het boek Operationele Verkoop. Bevat zowel informatie uit de lessen als uit het boek zelf.
Odisee / Bedrijfsmanagement / Basisprincipes Verkoop Operationele Verkoop door Walter Spruyt, Liesbeth Huysmans, Jorg Spruythoofdstukken 1 - 2 - 3 - 5 - 20
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / Basisprincipes van Marketing Principes van marketingGeschiedenis Verantwoording van basisprincipes + uitleg en algemene regels ook handelingsstategieën (hygiëne, veiligheid, beleving, zelfzorg, comfort, ergonomie, economie en ecologie)
Katholieke Hogeschool VIVES / Verpleegkunde / Verpleegkundige zorgverlening 2Principes van marketing Hoofdstuk 1 volledig, marketing vandaag en morgen
Odisee / Bedrijfsmanagement / Basisprincipes marketingAlgemene economische basisprincipes compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door J. de Jong en C.J. de Lange . De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenPrincipes van Financieel Management compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door K. Lammers, l.J. Gitman en J. de Vries. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principes van marketing, 5e editie compleet samengevat. Het betreft de 5e druk door G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom en Philip Kotler. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principes van marketing 5e editie door G. Armstrong, P. Kotler, T. RoozenboomBasisprincipes van communicatie compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door Patricia Jansen en Klaas Wiertzema. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Basisprincipes van communicatie door Patricia Jansen, Klaas WiertzemaPrincipes en praktijk van marketing compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door D. Jobber. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principes en praktijk van marketing door D. JobberPrincipes van bedrijfseconomie compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door C. van der Putte en F. Rienstra. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principes van bedrijfseconomie door C. van der Putte, F. RienstraBasisprincipes van communicatie compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door K. Wiertzema en P. Jansen. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Basisprincipes van communicatie door K. Wiertzema, P. JansenPrincipes van marktonderzoek compleet samengevat. Het betreft de 6e druk door Alvin C. Burns en Ronald F. Bush. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principes van marktonderzoek door Alvin C. Burns, Ronald F. BushAlgemene economische basisprincipes compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door D.J. de Jong. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Algemene economische basisprincipes door D.J. de JongPrincipes van marketing compleet samengevat. Het betreft de 6e druk door Philip Kotler en Gary Armstrong. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Principes van marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongUitgebreide en overzichtelijke samenvatting van Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 12: Distributiebeleid.
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement /Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 20 Duurzame marketing
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / marketing Principes van marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 5: Consumentengedrag
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / marketing Principes van marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 3 De omgeving van de markt
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / Marketing Principes van Marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 2 Strategische marketing
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement /