Op Knoowy zijn verschillende documenten gevonden met de tag: marktonderzoek. Download notities en samenvattingen en maak het leren een stuk aangenamer.
Samenvatting van Marktonderzoek SPSS. Deze samenvatting is gebaseerd op de lessen, powerpoints en het boek (Handboek handleiding SPSS van Smits & Edens). Op de beginpagina van het document vind je een inhoudsopgave met welke thema's deze samenvatting speci...
Thomas More / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek Handleiding SPSS met MyLab NL toegangscode door Smits & EdensDit is een samenvatting van het vak Opzetten van een marktonderzoek aan UCLL. Deze samenvatting bevat theorie van de slides van lector Ann Jacques en oefeningen en voorbeelden die tijdens de les aan bod zijn gekomen.
UC Leuven Limburg / Marketing / Opzetten van een marktonderzoekMarktonderzoek / Vives Kortrijk (studierichting: eventmanagement) - volledige samenvatting van de te kennen leerstof (inclusief lesnotities) - academiejaar: 2020 - 2021 - docent: P. Toye
Katholieke Hogeschool VIVES / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek Marktonderzoek in rechte lijnDit is een samenvatting van alle Powepoints gegeven bij het vak Dienstenmarketing en Marktonderzoek. Met de inhoudstafel kan je gemakkelijk de onderwerpen in de Powerpoints terugvinden.
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Vastgoed / Dienstenmarketing en Marktonderzoek 4Samenvatting marktonderzoek - Vives Brugge - global business management gegeven door mevrouw Cattoor Katrien
Katholieke Hogeschool VIVES / Bedrijfsmanagement / MarktonderzoekSamenvatting van alle hoofdstukken uit het boek. De samenvatting bevat 40 pgs t.o.v. 200 in het boek.
Odisee / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek Marktonderzoek hoe pak je het zelf aan door Ann Jacques, Hilde WalravensVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting voor het volledige boek Marktonderzoek in een rechte lijn
Katholieke Hogeschool VIVES / Marketingcommunicatie / MarktonderzoekVolledige samenvatting van de cursus 'Toegepast marktonderzoek' uit het 2e jaar KMO-management.
Karel de Grote Hogeschool / Bedrijfsmanagement / Toegepast marktonderzoekHet onderzoeksproces in bedrijfskunde, in casu marktonderzoek Desk research, enquêtes, kwalitatief onderzoek, observatie en experiment. Dit opleidingsonderdeel behoort tot de leerlijn "Marketinganalyse".
Odisee / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek- en analyse1 Marktonderzoek en analyse 1 door Walter HimpeHet onderzoeksproces in bedrijfskunde, in casu marktonderzoek Desk research, enquêtes, kwalitatief onderzoek, observatie en experiment. Dit opleidingsonderdeel behoort tot de leerlijn "Marketinganalyse".
Odisee / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek- en analyse 1 Marktonderzoek en analyse 1 door Walter HimpeMarktonderzoek Deel 1-2-3 Vierde editie, Marc de Laet en Pol Toye
Hogeschool PXL / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek Marktonderzoek in rechte lijn Vierde editie door Marc de Laet, Pol ToyeHoofdstuk 1: Prijs Hoofdstuk 2: Bedrijfs- en marketingmanagement Hoofdstuk 3: Marketingomgeving Hoofdstuk 4: Marktonderzoek
Hogeschool PXL / Bedrijfsmanagement / MarketingSamenvatting van het vak toegepast marktonderzoek academiejaar 2017-2018 opleiding KMO-management.
Karel de Grote Hogeschool / KMO Management / Toegepast marktonderzoekExamenvragen van het vak Marktonderzoek II met oplossing gedoceerd door Linda Engels.
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek IISamenvatting van het vak Marktonderzoek II gedoceerd door lector Linda Engels.
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek II Marktonderzoek Methoden en toepassingen door PDe Pelsmacker en PVan KenhoveExamenvragen van het vak Marktonderzoek II gedoceerd door Linda Engels.
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek IIBegrippenlijst van begrippen uit het boek 'Marktonderzoek: methoden en toepassingen' van Patrick De Pelsmacker en Patrick Van Kenhove. Hoofdstukken: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 20, 24
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / Onderzoek Marktonderzoek methoden en toepassingen door Patrick De Pelsmacker & Patrick Van KenhoveDit document bevat 10 pagina's aan begrippen met bijhorende verklaring en 2 pagina's 'velden definiëren' van het vak Toegepast Marktonderzoek.
Karel de Grote Hogeschool / Bedrijfsmanagement / Toegepast MarktonderzoekVolledig ingevuld basisdocument Marktonderzoek I van docent Linda Engels. Inclusief ingevulde oefeningen!
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek I Marktonderzoek Methoden en toepassingen door PDe Pelsmacker en PVan KenhoveMarktonderzoek compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door P. de Pelsmacker, P. de Kenhove, Patrick Van Kenhove en Patrick De Pelsmacker. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universitei...