Samenvatting van flow marketing hoofdstuk 6: merken. de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Samenvatting van flow marketing hoofdstuk 5:waardeaanvod + innovatie . de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Samenvatting van flow marketing hoofdstuk 4: customer flow. de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Samenvatting van flow marketing hoofdstuk 7:Doelgroepen . de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen. goede samenvatting voor examen
Dit is een samenvatting van alle gegeven leerstof in de theorie opnames van dit vak. De samenvatting is volledig in het Engels. De samenvatting werd gemaakt op basis van de powerpoints en de extra uitleg die gegeven werd. Ik behaalde hiermee een 14/20
Deze samenvatting bevat alle theorie van het vak Juridische aspecten van marketing. Het is gemaakt op basis van de les opnames, de powerpoints en het boek. Ik behaalde hiermee een 18/20
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is mijn samenvatting voor het keuzevak Sales Automation in het tweede jaar marketing aan de KDG. Hier in staat alles voor jouw open boek examen (waar het toegelaten is om samenvattingen te gebruiken). Ik behaalde zelf a.d.h.v. deze samenvatting een 16/...
Samenvatting gemaakt op basis van alle theorie documenten plus de powerpoints die gegeven zijn. Hoofdstuk 1 tot en met 10 volledig samengevat met alle belangrijke begrippen uitgelegd.
Deze samenvatting bevat alle leerstof, uitgezonderd de werking van GA4 en Piwik Pro. De samenvatting is gebaseerd op de slides en uitleg die er in de les gegeven is.
Dit is een samenvatting van de te kennen modellen voor het mondelinge examen van Strategische Marketing. Met enkel dit document te leren slaagde ik op het examen.
Dit document bevat alle te kennen modellen voor het vak operationele marketing. Dit document zorgt ervoor dat je alle modellen goed gebundeld hebt, aangezien modellen voor dit vak heel erg belangrijk zijn.
Verschillende hoofdstuk van consumer insights: segmentatie en persona, biosociale ontwikkelingen en generatie, perceptieproces, leren en geheugen, attitude, motivatie, waarden en betrokkenheid, koopproces, behavioural economy, persoonlijkheid identiteit en...
Dit is een samenvatting van het vak bedrijfsmanagement aan UCLL. Hierin vind je eerst een inhoudstafel en verder bevat deze samenvatting zowel theorie als oefeningen uit het boek met oplossingen.
Dit bestand is een samenvatting van het vak marketingcommunicatie strategie aan UCLL. Deze samenvatting start met een inhoudstafel. Daarnaast bestaat de samenvatting uit theorie en oefeningen op de theorie uit de les in combinatie met voorbeelden uit het d...
Dit document is een samenvatting van het vak product- en merkenbeleid op UCLL. Deze samenvatting start met een inhoudstafel. Daarnaast bevat dit document een overzicht van de theorie in combinatie met oefeningen en voorbeelden die tijdens de les werden geg...
In deze samenvatting staat alle leerstof voor het tweede examen van het eerstejaars vak Bedrijfsbeheer (Marketing KDG). Deze samenvatting bevat: - deel 2: Financiële analyse - deel 3: Cost accounting - deel 4: Mijn eigen zaak (zelfstudie) Academiejaar:...
Dit is een samenvatting van de volledige cursus Advanced Marketing: Strategic Marketing. Academiejaar 2022-23. Elk onderdeel van de cursus werd behandelt en termen staan in het vet.
Een samenvatting op basis van de te kennen leerstof. De samenvatting is gebaseerd op het boek: Wat ze je op het werk niet vertellen. In deze samenvatting vind je hoofdstuk 1,2,3,13,15,16,17,19,20. Ik behaalde zelf een 14,7/20 op het examen met enkel het l...
Voorbereiding voor een Frans verkoopgesprek als telecomaanbieder Orange. Het bedrijf wordt uitgebreid gesproken gaande van de geschiedenis en waarden van Orange tot de verschillende producten en services die ze aanbieden. Extra info zoals een SWOT-analyse ...
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing - Go with the flow' van Philip De Cleen. Gemaakt in het eerste jaar Marketing.