- Je bekeek:Gehoor & evenwicht: therapie (LA fase 2)
- Geüpload door:MeganKool
- Studie: Thomas More / Logopedie en Audiologie / Gehoor & evenwicht: therapie
- 54 pagina's 2 downloads
Dit is een uitgebreid stappenplan voor de examencasus van Gehoor & Evenwicht: therapie. Hoe je de resultaten van de diagnostiek moet ordenen en het opstellen van een behandelplan voor 6 maanden.
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Gehoor & Evenwicht: therapieDeze samenvatting bevat alle hoorcolleges dat door mevrouw De Sloovere gegeven is. Met behulp van dit document ben ik van de eerste keer geslaagd. Heb je vragen? Kan je me altijd een berichtje sturen! Succes :)
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Gehoor & evenwicht: TherapieDeze samenvatting bevat alle hoorcolleges dat door mevr. VanHulle gegeven is. Met behulp van dit document was ik van de eerste keer geslaagd. Dit document is zeer volledig. Heb je een vraag? Kan je me altijd een berichtje sturen. Succes :)
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Gehoor & evenwicht: TherapieSamenvatting Practical sessions: Orofacial Myofunctional Disorders (LOGO FASE 3) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: A. Labaere & E. Geypen
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Orofacial Myofunctional Disorders (OMD)Samenvatting: Handboek: Stotteren van theorie naar therapie (Bezemer, M., & Bouwen, J.) + 10 Artikels (HC & OC) Te kennen uit het handboek voor FASE 3 H5.2 Controverse in de twintigste eeuw (P139-142) H5.4 Therapieën voor jonge kinderen (P146-149) H8.3 Stott...
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Vloeiendheid: therapieSamenvatting hoorcolleges Orofacial Myofunctional Disorders (engels keuze-OPO) (lesopnames + cursus + videomateriaal) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: A. Labaere & E. Geypen
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Orofacial Myofunctional Disorders (OMD)Handboek: Stotteren van theorie naar therapie (Bezemer, M., & Bouwen, J.) Te kennen uit het handboek voor FASE 3 H5.2 Controverse in de twintigste eeuw (P139-142) H5.4 Therapieën voor jonge kinderen (P146-149) H8.3 Stottertherapie bij het jonge kind: indir...
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Vloeiendheid: therapieSamenvatting akoestiek (2018-2019) Logopedie & audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkracht: Ilse Smits
Thomas More / Logopedie en Audiologie / AkoestiekSamenvatting hoorcolleges Lezen, spellen & rekenen: therapie (lesopnames + cursus) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: A. Lowette & I. Smits
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Lezen, spellen en rekenen: therapieSamenvatting Oefencolleges: Vloeiendheid: therapie (lesopnames) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: K. Eggers
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Vloeiendheid: therapieSamenvattingen hoorcolleges gehoor & evenwicht: diagnostiek (2018-2019) Logopedie & Audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkacht: D'haenens, Moons, Vanspauwen
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Gehoor & Evenwicht: diagnostiekSamenvatting Practical sessions: Dysphagia (LOGO FASE 3) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: K. Debrouwer
Thomas More / Logopedie en Audiologie / DysphagiaSamenvatting hoorcolleges Vloeiendheid (lesopnames) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: M. Meersman
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Vloeiendheid: therapieSamenvatting hoorcolleges Spraak: diagnostiek (zowel ontwikkelingsstoornissen als verworven stoornissen) (2018-2019) Logopedie & audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkracht: K. Eggers & I. Wilssens
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Spraak: diagnostiekSamenvatting hoorcolleges statistiek (vak: KWH2) (2019-2020) Logopedie & audiologie (Thomas More) FASE 2 Leerkracht: Smits
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Klinisch wetenschappelijk handelen 2Samenvatting hoorcolleges taal: diagnostiek (2018-2019) Logopedie & Audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkracht: De Bal & Wilssens
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Taal: diagnostiekSamenvatting hoorcolleges Dysphagia (engelse lesopnames) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: M. Konings
Thomas More / Logopedie en Audiologie / DysphagiaSamenvatting hoorcolleges stem: diagnostiek (2018-2019) Logopedie & Audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkracht: Labaere
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Stem: diagnostiekSamenvatting hoorcolleges stem: therapie (powerpoint + lesopnames + cursus) (2019-2020) Logopedie & Audiologie (Thomas More) FASE 2 Leerkracht: Labaere
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Stem: therapieSamenvatting hoorcolleges Spraak: therapie (SKS + MSS) (2019-2020) Logopedie & Audiologie (Thomas More) FASE 2 Leerkracht: K. Eggers & I. Wilssens
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Spraak: therapieSamenvatting hoorcolleges Taal: therapie (OD + verworven stoornissen) (2019-2020) Logopedie & Audiologie (Thomas More) FASE 2 Leerkracht: I. Franke & D. Vandenborre
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Taal: therapieSamenvatting hoorcolleges Pedagogie (lesopnames + cursus) (2020-2021) Logopedie (Thomas More) FASE 3 Leerkracht: E. Vanmuysen
Thomas More / Logopedie en Audiologie / PedagogieSamenvatting hoorcolleges van vloeiendheid: diagnostiek (2019-2020) De power points + het handboek 'stotteren' van Bezemer en Bouwen Logopedie & audiologie (Thomas More) FASE 2 Leerkracht: Kurt Eggers
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Vloeiendheid: diagnostiekSamenvatting linguïstiek (2018-2019) Logopedie & audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkracht: Cornette
Thomas More / Logopedie en Audiologie / LinguïstiekSamenvatting neuroanatomie (2018-2019) Logopedie & audiologie (Thomas More) FASE 1 Leerkracht: Lafosse
Thomas More / Logopedie en Audiologie / Neuroanatomie