- Je bekeek:Marketing. Go with the flow
- Geüpload door:EliasDedecker
- Studie: Karel de Grote Hogeschool / Internationaal Ondernemen / Marketing
- Boek:Marketing Go with the flow door Philip De Cleen
- 81 pagina's 2 downloads
samenvatting van flow marketing, hoofdstuk 1 de onzeker consument. de samenvatting is gebaseerd op powerpoint en het boek van Philip de Cleen. Ik volg de richting Marketing op KdG in het eerste jaar
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowDit is een samenvatting van het vak Flow marketing. het gaat over hoofdstuk 2: vertrouwen van de consument. de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek, go with the flow van Philip de Cleen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 3: behoeften van de consument. de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 4: customer flow. de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 5:waardeaanvod + innovatie . de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 6: merken. de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 7:Doelgroepen . de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen. goede samenvatting voor examen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 9: Conversatie . de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen. goede samenvatting voor examen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van flow marketing hoofdstuk 8: Content . de samenvatting is gebaseerd op de powerpoint en het boek: go with the flow, van Philip de Cleen. goede samenvatting voor examen
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowGoede samenvatting voor examen. Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting voor het vak flow marketing, eerste jaar, hoofdstukken: 1 tot en met 9. de samenvatting is gebaseerd op alle geziene slides in de les en het boek:Go with the flow. de samenvatting...
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / flow marketing Marketing Go with the flowSamenvatting van het boek 'marketing go with the flow' van Philip De Cleen. De samenvatting is voor het 1ste jaar internationaal ondernemen.
Karel de Grote Hogeschool / Internationaal Ondernemen / Marketing Marketing Go with the flowDeze samenvatting vat het boek Marketing: de essentie uitstekend samen. Het is een verzameling van alle belangrijkste voorbeelden/grafieken/afbeeldingen... vanuit het boek en de vanuit de PowerPoint-presentaties tijdens de lessen Marketing aan de Karel de Grot...
Karel de Grote Hogeschool / Internationaal Ondernemen / Marketing Marketing de essentieSamenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hogeschool Rotterdam / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing De EssentieHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing